Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom alle har samme % res uavhengig av gear, så vil ikke en PvE-gearet fyr kunne eie en med PvP-gear, med mindre de fjerner resilience fra PvP-gear. Whinere på forumene til WoW er kids som stort sett ikke har peiling.

 

Edit: Men å lese patchnotes hadde vært en fordel før jeg skrev dette. Resilience er fjernet.. Men PvP Power er introdusert? hmmm..

 

Edit 2: Like greit å legge seg paddeflat, har ikke peiling på PvP.. Aldri vært aktiv innenfor PvP.

 

Fliret godt av denne ^^

 

PvP power har vært lenge, det har blitt nerfet. Jeg mistet rundt 20% PvP-power. Resillience er fjernet fra gear, men kan fortsatt enchantes og gemmes.

 

Måten de balanserer PvE mot PvP er at i Arena/BG blir gear skalert ned til 496, slik at man kan ikke komme med 544 gear fra ToT HC og eie de beste PvP spillerne som fortsatt har 496. Denne skaleringen gjelder ikke for open-world, så det skal bli spennende å se!

Lenke til kommentar

Hvordan er HC scenarios å spille? Har akkurat tippa 480 ilvl etter pause siden jul, så har ikke prøvd noe som har kommet i 5.2 annet enn et par scenarioer og 5.3-questene for 502-boots og 522-necken.

 

Spent på om det er poeng for meg å gå HC-scenarioer.

Lenke til kommentar

HC scenarios er kjempebra greier. Uten healer/tank så kan det være en utfordring, og man må bruke CC og cooldowns for hva de er godt for. Her om dagen så var det bare meg selv (retri paladin) og en warrior som var igjen på siste bossen, men etter en del slit og nær-døden-opplevelser så fikk vi tatt'n. Artig!

Lenke til kommentar

Siden jeg spiller tank, så har så langt HC Scenarios vert omtrent det samme som vanlige Scenarios, bare det at det tar litt lenger tid før ting dør, og det hender jeg må bruke en cooldown :D

 

Kan tenke meg det er litt mere utfordrene om man har 3 dps ^^

Lenke til kommentar

Selv om jeg vet de ikke balanserer arena etter 2v2, er det sjeldent jeg møter team som jeg vet at jeg umulig kan slå når dørene går opp.

 

Igår derimot møtte jeg Mistweaver Monk + Unholy DK, to ganger på rad. Helt usannsynlig OP. Monk er en av de sterkere classene, spesielt i 2v2 hvor de vinner på utility. Det som gjorde dette så utrolig var at de avsluttet fighten med tilnærmet full HP og monk med over 70% mana to ganger på rad. Dette mot dobbel DPS team.

 

Dråpen er jo at de selvfølgelig hadde 65% resillience, selv om monken ble level 90 igår: http://eu.battle.net/wow/en/character/twisting-nether/Triagram/simple

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...