Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Nostalgia bomb!

 

Edit: Etter å ha sett ferdig hele så forstår jeg endelig hva jeg føler "mangler" nå vs f.eks Tbc.

Dungeons, gear, quests, ja så godt som alt i hele spillet skal nå gå raskest mulig, med minst mulig "dødtid".

 

Det var jo nettop denne "dødtiden" hvor man lette etter folk til dungeons, eller at man måtte løpe til inngangen selv osv som gjorde det til den utrolige opplevelsen som det engang var å spille WoW.

Spillet føltes utrolig mye større og dypere før, selv om det hadde mye mindre content.

Endret av Kjetil_90
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg mener å ha hørt fra andre steder at det var det, uansett. fjerna førsteposten :)

 

Har spilt der siden i høst, og det stemmer absolutt ikke iallefall, så vidt jeg vet har feenix den største spillerbasen, det er 3 servere, en for blizzlike 1x vanilla, en er 12x blizzlike raiding, og en er instant 60.

 

Alle er 100% gratis, GMs er aktive i å rydde opp, forum er aktive og raidingen på Warsong12x er kommet til 12/15 i naxx, anbefales på det sterkeste, vet ikke hvor langt det er kommet på Therebirth, men for meg var det iallefall viktig at jeg slapp å cleare MC,BWL,Naxx fra grunn av, siden det hadde tatt enormt med tid ^^

 

For de som er interessert:

http://www.wow-one.com

Endret av Alekpowah
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Kjøpte en SOR konto for 15 euro for å få en instant 80 og kanskje noe annet fett. Fikk en 80 mage med s1 glad mount på kjøpet.

Transfera den over på kontoen min, jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg skal ikke si noe sikkert, men jeg tror det er slik at størrelsen har kun noe å si hvor stor den er når du tamer den. Slik at om du finner en stor bjørn som kan tames, så blir den ganske stor når den er din også. Finner du en liten hund og tamer den, så blir den liten etter den er tamet også. Er usikker, dog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...