Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke i det hele tatt. Vi kom til p3 kanskje 20 ganger. 2-3-4 ganger per kveld på slutten. Våre to beste forsøk før han falt var på 3,8% og 9,5%. Ellers har det vært wipes ganske tidlig i p3. Killet som du så i videoen er forsøket da alt klaffet hele veien, og vi gikk inn i p3 med 2 combat resses fortsatt oppe.

 

Det som gjør p3 så vanskelig er først og fremt den intense healingen. Vi hadde boomkins som gikk healing mot slutten.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Ingen soft enrage. Thunderstruck og Ball Lightning er det som svir mest. Vi mistet også et par healere mot slutten til Static Shock. Får vi den debuffen på feil person, så må de bare gå å ta selvmord. Vi mistet blandt annet vår disc priest til dette, midt i p3.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Ja det skjønte jeg ikke helt. Når man tar Lei Shen LFR, så stacker jo alle på Static shock målet, fungerer ikke det på HC?

 

EDIT: Altså at jeg så roguen holdt seg unna de andre når han fikk static shock.. Men han overlevde jo fint?

Endret av Mixy
Lenke til kommentar

Vi kan stacke og fordele skaden, men det krever healer cooldowns som vi sparer til viktige ting. Dessuten er det vanskelig å stacke når man er i omtrent konstant bevegelse.

 

Mange klasser har abilities som gjør at de kan soloe static shock. Rogues har for eksempel cloak of shadows. Som mage kan jeg bruke ice block 2-3 ganger.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Man kan aldri helt sammenligne LFR med vanlig raiding, selv om det jo gir en ide. :)

 

Gratulerer med Lei Shen HC, har enda ikke sett han på normal, men vi jobber med saken. (kan tenke meg han er helt forferdelig og leke med på HC)

Lenke til kommentar

Ikke i det hele tatt. Vi kom til p3 kanskje 20 ganger. 2-3-4 ganger per kveld på slutten. Våre to beste forsøk før han falt var på 3,8% og 9,5%. Ellers har det vært wipes ganske tidlig i p3. Killet som du så i videoen er forsøket da alt klaffet hele veien, og vi gikk inn i p3 med 2 combat resses fortsatt oppe.

 

Det som gjør p3 så vanskelig er først og fremt den intense healingen. Vi hadde boomkins som gikk healing mot slutten.

Lenge siden jeg har raidet nå, men sikkert litt likt som Mu'ru. Jeg var healer, og den var jævlig intens på slutten.

Lenke til kommentar

Ahhh, Raggy HC, vi klarte ikke han før expansion etter, men vi var nært. ;)

Håper vi kommer oss forbi Dark Animus i dag, vi har hatt få raid dager i det siste på grunn av at vi er et lite guild der mye IRL har klart og komme i veien :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...