Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantes arena i vanilla? Nei.

 

faen bryr seg om arena? jævla balanced pvp, OWPVP ftw

 

 

Arena i wow nå er ikke no annet enn flavor of the month

 

Det sier du bare fordi du er en 1500 spiller. Arena er ikke så verst for øyeblikket faktisk. Noen comps er litt over the top, men det kommer man ikke utenom.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Fantes arena i vanilla? Nei.

 

faen bryr seg om arena? jævla balanced pvp, OWPVP ftw

 

 

Arena i wow nå er ikke no annet enn flavor of the month

 

Det sier du bare fordi du er en 1500 spiller. Arena er ikke så verst for øyeblikket faktisk. Noen comps er litt over the top, men det kommer man ikke utenom.

 

^What he said

Lenke til kommentar

sitter her på jobb å tenker. kom på at det wow mangler mest nå i forhold til før er random world pvp å ganking generelt. på grunn av dungeon systemet så er det sjelden man er utenfor de store byene nå. man ser nesten aldri noen fra den andre factionen, noe som er utrolig trist. den ekstra faren med å queste før er jo nå borte. man visste aldri om man var trygg, nå er det aldri noe problem..

 

også har vi dungeon finder. dungeon finder er fin å ha den, men den har ødelagt for storhetsfølelsen til spillet. bare jeg som føler det slikt? trenger ikke være veldig våken for å se at de fleste zoones er helt tomme nå i forhold til før.

daily quests er så godt som unødvendig nå, imens i tbc så var det noe man dro ut å gjorde daglig. på den måten fikk man også en annen kjennskap til forskjellige zoones.

 

 

Lenke til kommentar

Ja, er enig i det du skriver. Har noen kompiser som har spilt siden wotlk, og de aner ingenting om verden utenfor byene. De har RAF-et til 60 ved å gå dungeons, før de har grindet BG fra 60-85. Nå sitter de (seriøst) å diskuterer hvorfor de ikke kan insta-hitte lvl 90, da "ingen" liker levling uansett. Og nå er de raiders også, uten å trenge å vite hvor raidet er, og uten å lese en eneste tactic.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ja, er enig i det du skriver. Har noen kompiser som har spilt siden wotlk, og de aner ingenting om verden utenfor byene. De har RAF-et til 60 ved å gå dungeons, før de har grindet BG fra 60-85. Nå sitter de (seriøst) å diskuterer hvorfor de ikke kan insta-hitte lvl 90, da "ingen" liker levling uansett. Og nå er de raiders også, uten å trenge å vite hvor raidet er, og uten å lese en eneste tactic.

Magisk.

De representerer alt som har gått galt med WoW.

Lenke til kommentar

Ja, er enig i det du skriver. Har noen kompiser som har spilt siden wotlk, og de aner ingenting om verden utenfor byene. De har RAF-et til 60 ved å gå dungeons, før de har grindet BG fra 60-85. Nå sitter de (seriøst) å diskuterer hvorfor de ikke kan insta-hitte lvl 90, da "ingen" liker levling uansett. Og nå er de raiders også, uten å trenge å vite hvor raidet er, og uten å lese en eneste tactic.

 

Hva i svarteste alpakkalama. Slike folk hadde jeg absolutt ikke spilt sammen med.

Lenke til kommentar

Summon perk forsvinner heldigvis, den har gjort folk late. Det første jeg mener man skal gjøre dersom man blir invitert til et raid er å sjekke food og flasks, når det er i boks beveger man seg mot instansen ASAP. For planlagte raid er det ikke verre enn å gjøre alt dette før man logger ut, slik at man til riktig tid kan logge inn og være der man skal være.

Lenke til kommentar

Merker at spillet har blitt forandret drastisk ja..

Savner litt gamle dager hvor man møttes i Badlands, for å ri sammen bort til MC da det var store sjanser for at det var ett Alliance raid som skulle til MC også. Men gankingen i Stranglethorn var vel heller bare plagsom i lengden. Jeg har sett ÈN Alliance iløpet av levlingen min opp til 83 nå, startet for 10 dager siden ellernoe. Det finns ikke PvP servere lenger for å si det slik.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke akkurat slik at man faceroller alle bare fordi man spiller rett combo akkurat...

 

 

du så tydeligvis ikke wall of whine under EU invitationals finalen over dual shaman comboen?

 

 

Kommer MoP ha Wintergrasp type world pvp?

 

Nei men fly mounts er ikke unlocka før lvl 90 for å oppmuntre til world pvp mens man lvler, som i vanilla før BG patchen kom

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

du så tydeligvis ikke wall of whine under EU invitationals finalen over dual shaman comboen?

 

Jeg bryr meg ikke så veldig om PvP. Enda mindre om andre som spiller PvP selv om de er på "TV".

 

For all del, bare pekte på det en her nektet for at flavor of the month ikke har noe med faceroll comboer..

 

 

tydligvis siden de som vant vant med en faceroll combo (er jo europas beste Arena spillere siden de ble sendt vidre til kina)

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...