Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg har fått så mye spam-mail fra "Blizzard" opp igjennom årene i innboksen at jeg faktisk ikke vet hva som er trygt lenger. Hvis man får en legitim mail fra Blizzard/Battle.net - hva er det man skal se etter? Jeg vet at Blizzard aldri ber om passord, svar på hemmelig spm og lignende, men jeg er redd for å trykke på linker som kan inneholde noe snusk.

 

Får man ikkje mail frå blizzard direkte til battle.net kontoen din i tilegg til mail?

Endret av Karbutar
Lenke til kommentar

Jeg får helt vondt inni meg av å se hvor dårlig folk er til å spille Battlegrounds, da som Horde. At folk ikke kan helt elementære ting som å krige ved flagget eller å kikke på kartet hvor lagkameratene er i forhold til hvor angrepet kommer og hvor mange... bare for å nevnte to av tingene man bør forvente i ett random game. Nå var jeg kanskje 'bortskjemt' i vanilla hvor guildet trolig var i verdenstoppen når det gjaldt PvP, men det jeg ser nå er helt ubrukelig.

 

Er det noen som spiller endel PvP og føler at de har forståelse for hvordan det SKAL fungere, ta gjerne kontakt. Har ikke krem gear for øyeblikket, da jeg nettopp har begynt igjen, men det kommer seg fort.

Lenke til kommentar

Noen som har en scroll? PM. Tusen takk isåfall. Ellers lurer jeg veldig på hvordan det blir med MOP kontra cata. Håper på mange forbedringer og kanskje flere spennende instancer kontra hvordan det er nå. Håper det nye pvp-systemet blir bedre enn det nåværende. Tilnærming vanilla kanskje? Spennende blir det iallefall!

Lenke til kommentar

Spiller du Horde så er Kazzak en uhyre populære horde-server hvor du slipper køer, er vell en av serverne med flest aktive horde-spillere i Europa for øyeblikket og ettersom stort sett samtlige alliance-spillere har gitt opp på serveren så slipper vi nå køer osv til tross for at antall horde spillere som er aktive tidvis er litt over kanten.

 

Det negative er at World PvP er temmelig dødt med 95% horde vs 5% Alliance, men med cross-realm ditt, og cross-realm datt så har ikke det stort å si om ikke utfordrende World PvP er din greie da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...