Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Mitt poeng var vel mer det at de må fortsatt kunne spille PvP. De må jo kunne klassen og comboen. Jeg har slått diverse flavor of the month combos i tullete 1600 rating osv med latterlig setup selv. Og det var det som var poenget mitt, hvem som helst kan ikke gå inn i arena som mage/rogue/priest eller hva det nå er og vinne fordi de spiller den komboen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt poeng var vel mer det at de må fortsatt kunne spille PvP. De må jo kunne klassen og comboen. Jeg har slått diverse flavor of the month combos i tullete 1600 rating osv med latterlig setup selv. Og det var det som var poenget mitt, hvem som helst kan ikke gå inn i arena som mage/rogue/priest eller hva det nå er og vinne fordi de spiller den komboen.

 

Nei det er sant, men virker som du har større sjanse å vinne hvis du er go mer en viss combo

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg startet i TBC, og gikk inn i PvP med en gang. Jeg har aldri vært en raider, men broren min var en skikkelig en. Det endte opp med at jeg satt på rommet hans, hørte på teamspeaken deres og var muse stille, bare nøyt alt som skjedde. Den dagen de fikk ned illidian (Tror det var prenerf, men er litt usikker), var jeg så ekstremt glad - for jeg hadde sett det. Jeg har sett alle raidene fra TBC, time etter time, uten å aldri ha gjort dem selv. Den følelsen å se broren min ta ned illidian var større enn første gang jeg nådde 2k i alle brackets. Den dagen jeg så det, startet jeg selv med raiding, og raidet med en norsk guild (noen fra forumet), og vi koste oss utrolig mye. Nå har jeg sluttet med wow, og det gjorde jeg når LFR kom inn i verden.

Lenke til kommentar

Blue Post:

The update is going to be quite large and the background downloader should already be preparing you for the 29 of August :) It will be approximately 21GB in size and will include all of the Mists of Pandaria content including Talents, Glyphs and stats.

 

You will be able to play Pandaren as well, however you will need to wait for the release of Mists of Pandaria and upgrading your account to play a monk. WoWjuju has a nice article about what to expect and how to prepare for the 5.0.4 patch if you want to check that out: http://www.wowjuju.com/_/wowarticles/what-to-expect-and-how-to-prepare-for-504-patch-r216

 

Dritfett! Da skal jeg race change min mage til pandaren allerede neste onsdag.

Lenke til kommentar

Gah. Her kommer jeg endelig tilbake til WoW og har fått overtalt en gammel kompis til å reaktivere kontoen sin også. Han fyrer opp, finner kontoen sin hacket, får alt tilbake etter en times tid, og så tenker jeg at da får jeg flytte over en char for å spille med ham, og så er char transfers nede for maintenance. Typisk!

Lenke til kommentar

Noen som har testet Monk i BETA? Er det noe tess?

 

Har stort sett alltid spilt Mage og begynner å bli litt lei, det kombinert med at jeg stort sett utelukkende foretrekker å spille Arcane Mage og det har fungert heller dårlig i BETA da Arcane gjør skuffende lite damage og ligger an til å bli Mists of Pandaria's med åpenbare dårlige DPS valg når det gjelder Mage så vurderer jeg å kanskje teste ut noe annet, men er litt skeptisk til noe helt nytt når jeg så godt vant med Arcane Mage og er så totalt blank når det kommer til alt mulig annet.

 

 

Tanken på Death Knight har slått meg, rett og slett fordi jeg slipper level 1-55 og klassen forøvrig virker kul nok, samtidig så kan jo noe helt nytt ala Monk være interessant så jeg til tross for å være helt n00b når det kommer til alt annet enn Arcane Mage vil stille likt med mange andre som overhode ikke har peiling på Monk da det er en helt ny klasse, men da må jeg vente helt til Mists of Pandaria release og jeg hadde håpet at jeg kunne begynt å starte på level 1-85 allerede nå så jeg ikke ble hengene så alt for langt bak når Mists of Pandaria slippes.

 

 

Også er jeg stadig innom tanken rundt hvorvidt jeg kanskje bare burde droppe DPS fullstendig og heller kjøre healer eller tank da det er mye enklere å få seg grupper da, men igjen så har jeg null erfaring som verken tank eller healer og føler at presset for å lykkes i grupper er langt større og at mye mer ansvar hviler på mine skuldre og communityet er jo ikke spesielt tålmodige med evneveike spillere disse dager som de var.

 

 

Vanskelig, vanskelig...

Lenke til kommentar

Det er et godt tidspunkt å lære seg healing/tanking i starten av en expansion, for det er eneste tidspunktet folk faktisk har litt tolmodighet. Er forøvrig ikke så veldig vanskelig heller, går du som healer mens du levler lærer du deg hva de forskjellige spellsa gjør.

 

Angående munk så kan du jo finne noen å RAF'e med. Går jo helt opp til lvl 80 nå, og i tillegg reduserer de XP-mengden fra 82-85 betraktelig i neste patch. Er uansett en måte å få seg alt på, om du ikke skulle like det.

Lenke til kommentar

Tror jeg har fått så mye spam-mail fra "Blizzard" opp igjennom årene i innboksen at jeg faktisk ikke vet hva som er trygt lenger. Hvis man får en legitim mail fra Blizzard/Battle.net - hva er det man skal se etter? Jeg vet at Blizzard aldri ber om passord, svar på hemmelig spm og lignende, men jeg er redd for å trykke på linker som kan inneholde noe snusk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...