Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Kjøpte meg inn for å pickpocke 4. boss i Dragon Soul til å få meg Fear og Vengance daggerene i går for 3,4k gull. For å så gi ringen til en npc for 10k gull. Dette var starten på mitt desidert beste øyeblikk med questing. Det å snike seg forbi vakter, rote seg bort og bruke lang tid på å komme fram, for å så få en lang og mildt sagt nervepirrende fight mot en boss på slutten var ekstremt gøy. Belønningen for å ha gjort en chain over så mange timer ga en veldig god følelse. Selvom jeg ikke raidet bossene selv, så synes jeg questene og videoen som vistes ingame var episk.

Bruke 3k på gems og enchants etterpå, men må si at dette er verdt hver en krone.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg inn for å pickpocke 4. boss i Dragon Soul til å få meg Fear og Vengance daggerene i går for 3,4k gull. For å så gi ringen til en npc for 10k gull. Dette var starten på mitt desidert beste øyeblikk med questing. Det å snike seg forbi vakter, rote seg bort og bruke lang tid på å komme fram, for å så få en lang og mildt sagt nervepirrende fight mot en boss på slutten var ekstremt gøy. Belønningen for å ha gjort en chain over så mange timer ga en veldig god følelse. Selvom jeg ikke raidet bossene selv, så synes jeg questene og videoen som vistes ingame var episk.

Bruke 3k på gems og enchants etterpå, men må si at dette er verdt hver en krone.

 

Si ifra når du trenger gems da din tulling, ikke sløs penger på slikt når jeg har nok av dem :p

Lenke til kommentar

Fikk bli med i et Dragon Soul pug i går. Min lille druid har greit utstyr, men fortsatt to blå items - item level 374, tror jeg. Uansett, de som stod bak raidet er en gjeng finske PvPere som raider for moro skyld. Til vanlig raider jeg med et halvseriøst raidguild, vi har klarert normal nok til at vi gjør det på to kvelder. Så, med denne gruppa, full av tullinger (jeg forstod ikke hva de sa så Team Speak ble ikke brukt) som skrev rare ting i chatten klarerte hele instansen på under 2,5 time. Inkludert pause. Det i seg selv er sikkert ikke imponerende i forhold til hvor kjappe mange andre er, men for min del var det en liten vekker som fortalte meg, nok engang, at altfor mange PvE raidere ikke har snøring på noe som helst. Go with the flow, minimum effort. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Fikk altså beskjed om at jeg opprettet en ingame ticket hvor jeg informerte dem om at:

Hello, Blizzard, my account was attacked, I have lost all the gold coins, please help me!

 

og like før fikk jeg vite at passordet mitt var endret

 

+Det at en kompis bekreftet at jeg sto som logget inn for en dag siden, selv om jeg ikke var det! :p

Endret av Joakim vas Normandy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Kjøpte meg inn for å pickpocke 4. boss i Dragon Soul til å få meg Fear og Vengance daggerene i går for 3,4k gull. For å så gi ringen til en npc for 10k gull. Dette var starten på mitt desidert beste øyeblikk med questing. Det å snike seg forbi vakter, rote seg bort og bruke lang tid på å komme fram, for å så få en lang og mildt sagt nervepirrende fight mot en boss på slutten var ekstremt gøy. Belønningen for å ha gjort en chain over så mange timer ga en veldig god følelse. Selvom jeg ikke raidet bossene selv, så synes jeg questene og videoen som vistes ingame var episk.

Bruke 3k på gems og enchants etterpå, men må si at dette er verdt hver en krone.

 

Si ifra når du trenger gems da din tulling, ikke sløs penger på slikt når jeg har nok av dem :p

 

Er du dønn seriøs? Kosta jo 1,3k per 50+ gem. Takk for tilbudet dog, skal huske å kontakte deg når jeg får cataclysmic gear :)

Lenke til kommentar

Noen som spiller på Frostmane her? Jeg transfera nettopp fra Ravencrest til Frostmane. Skiftet også faction fra Horde til Alliance. Veldig uvant, har spilt horde på Ravencrest siden jeg startet å spille for 6 år siden.

 

Velkommen til feil side. Er Alliance sjøl, men er horde at heart. (dog ikkje Frostmane). Tør eg spørre koffor du transfera? Heile guilden kanskje? Og isåfall koffor det også isåfall?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...