Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er ikke frostmane litt pvpish realm? enn del pve guilds tho, men ye... merker lite til pvp nu for tiden anyway :>

 

Har store planer å flytte til grim batol selv, men har liksom 4-6 karakterer med forskjellige professions, og dem trenger jeg virkelig for å holde gold nivået oppe ;>

Lenke til kommentar

Ja, det er et problem. Jeg skulle gjerne flyttet 5-6 characters hit, men det blir fort veldig dyrt. Server Transfer og Faction Change koster 45€. Ganske ekstremt.

 

Hittil er bare magen flyttet, men jeg skal også flytte paladinen, da jeg spiller en del på den characteren. Jeg må bare gjøre 800k om til mats...

Lenke til kommentar

Noen som vet om en god social Alliance-guild på Doomhammer?

 

Jeg forlot min gamle da aktiviteten sank ganske fort, og plutselig var jeg heldig om det var flere enn bare meg og en eller to andre online samtidig, selv om antallet medlemmer var ca. 250. Ofte var jeg helt alene om å være online i guilden også. I lengre tid har det også vært slik at folk ikke gidder å møte til events de har meldt seg på.

 

Er imidlertid medlem av en veldig god social guild med mine horde-karakterer, og savner noe lignende til alliance-karakterene mine.

Lenke til kommentar

er ikke frostmane litt pvpish realm? enn del pve guilds tho, men ye... merker lite til pvp nu for tiden anyway :>

 

Har store planer å flytte til grim batol selv, men har liksom 4-6 karakterer med forskjellige professions, og dem trenger jeg virkelig for å holde gold nivået oppe ;>

 

Jeg spiller på Frostmane, Horde siden, jeg går bare PvE, liker ikke pvp så mye, men en helt ok server da, tror det er mere aktivitet på Ally siden, men jeg liker meg best som Horde :)

Lenke til kommentar

Nei, jeg forlot dessverre min gamle guild på jakt etter grønnere enger. Er nå medlem av <Security> på Frostmane, som er mye bedre enn min gamle guild.

 

Ble lei av å føle meg alene om å ville presse hardere, og gjøre mer heroics. <Security> jobber for tiden med Spine HC.

 

Ja Security er vel en av dem beste raid guildene på frostmane, dem var realm 1st på Raggy hc, bare at jeg er på horde på Frostmane da, :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...