Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg endelig kunne få bruk for thunderfuryen min å la tanke sverdet mitt få dens utseene. MEN NEIDA, ikke legendaries tydeligvis :| Ellers så er det ett ganske genialt konsept, som gjør det morro og samle gamle sett igjen etc. :D

 

De nye instancene var selvfølgelig alt for lette etc. men det er blitt en såpass grei selvfølge at jeg såvidt gidder å nevne det. Første gang jeg kom inn ba jeg de forklare meg tacs siden jeg ikke visste det hadde kommet nye heroics, så plutselig havnet jeg midt oppi en uten å ha lest meg opp :(

 

Da spurte de bare om jeg hadde hjerne, og jeg kunne bekrefte det. Og visst, det holdt det. Ganske lett samtlige bosser gitt.

Skal raide imorgen, men har hørt det er like lett om ikke lettere omtrent nå? :p

 

 

MEN, det jeg egentlig skulle spør om: ER det planer om å utvide slik at man kan ha mer enn 10 chars på samme server? Nå har jeg som sikkert mange andre alle klassene på 1 server i 85, og har selvfølgelig lyst til å fortsette å kunne levle opp en ny pode med vennene mine, uten å måtte slette enda flere.

Endret av Paulex
Lenke til kommentar

Du forplikter deg til å betale hver måned, i 12 måneder.

 

Du får beta-key til MoP, og du kan laste ned Diablo 3 uten ekstra kostnader når det sleppes.

 

Du kan velge å betale for flere måneder samtidig og, for å gjøre det (litt) billigere. Og det er jo ikke noen grunn til ikke å gjøre det om en uansett binder seg for et år. En får også en flying mount på alle chars, noe som er artig om en ikke har det fra før.

Lenke til kommentar

Ok, det visste jeg ikke. Trudde du bandt deg til den dyreste varienten. (13 euro per måned).

 

Da frister tilbudet mer. Jeg må nok uansett kjøpe Diablo 3, så.

 

Men i rundt 2 år har jeg solgt gull og tatt betalt i spilletid, så det er surt å begynne å betale for WoW igjen.

Du kan betale med gamecard koden så det går helt fint

Lenke til kommentar

1. Du har ikke oppdatert addons, som f.eks... Bartender, dominos etc... ekstra knappen vises da ikke.

2. Du spilte LFR antar jeg, der dør du ikke, mister bare 90% av HPen.

 

Løsning for "1" er å lage macro noe like this:

/click ExtraActionButton1

 

Den trykker du når hour of twilight har 1-3 secs igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Måtte gi oss på Hagara i går etter en dc fest av dimensjoner.

 

Andre som opplevde det samme? Såg det var litt poster om det på forumet og slikt. Men virka ikkje som alle var like plaga.

 

Jeg opplevde det samme på paladinen min, når vi skulle ta Hagara på onsdag.

Kom meg greit igjennom LFR, uten alt for store problemer, men på normal mode ble Hagara umulig.

 

3-4 personer som DCer og dør på grunn av disconnects+ice wall. Vi ga opp etter et par forsøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...