Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forstod jo det, men når jeg raidet seriøst gjorde jeg det samme på min prest som jeg levlet for å bytte til. 1 run, fikk alt i sunwell jeg trengte utenom trinket og main hand. Det at en har flaks betyr ikke at det ikke skjedde før i tiden og. Og nå ser jeg jo at det var snakk om pre wotlk (ikke at jeg skjønner at folk har så mye i mot wotlk, Ulduar var jo dels meget bra), men jeg har nå opplevd å få 6-7 deler fra en BT-run på en char f.eks. Fikk også 4-setsbonus første runnet i LFR på main char. Det var digg. Kjekt å få OS gear klart på den måten.

 

Riktignok var det kanskje litt flere som rullet på dine items enn for meg pre LFR :p

 

Uansett. Poenget mitt er at det har alltid vært lett å få meget brukende gear fort om en har litt flaks (som du hadde) og jobber litt for det, eller blir boostet (noe en vel kanskje blir i LFR om en har flaks med hvem andre som er med).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hei. Noen som har lyst å sende meg en scroll of resurrection?, [email protected]

 

Har en del fritid framfor meg nå, så skulle gjerne ha spilt :) Får se om jeg børster støvet av den gode gamle kontoen.

Service unavailable.

Scroll of Resurection is temporarily unavailable. Please try again later.

 

Kanskje noen annen klarer å sende til deg?

Lenke til kommentar

Ulduar er beste raidet laga i WoW hands down.

 

Flame on. =P

 

Det var ganske episk, men jeg spilte jo med skikkelig gode folk på den tida. Det gjorde nok mye for meg. Den seneste expansionen har vært ganske døll egentlig, fordi folk i venneguildet mitt ikke alle er like fokuserte/med så ofte. Blir dårlig progress av sånt, og det smitter. Mange av mine ingamevenner har sluttet og, og jeg har ikke fått noen nye, så det er med på å dra ned nyeste ganske kraftig for meg.

 

Er også enig i han som sier at SSC/TK osv var artig. Det var ganske frustrerende når folk i guildet jeg var i på den tida somlet med å fikse prequest, men når det først var på plass var det egentlig litt kult at de var virkelig stor forskjell på hvor man var raidmessig. En kunne se på gearet til folk hvilke guild som var gode/kommet langt. Det var også en veldig god sosial shattrath-gjeng på realmet mitt på den tida, og det var også konge. Og så byttet jeg guild litt uti patchen, og traff flere folk jeg fortsatt har kontakt med på realmet jeg flyttet til. Mye bra fra den expansionen :)

Lenke til kommentar

Litt gammelt nytt, men ser en del spør om scroll of resurrection:

 

New invitations for the Scroll of Resurrection promotion are unavailable as of January 10, 2012. At this time, you will no longer be able to send Scroll of Resurrection invites to your friends with lapsed accounts. However, invitations that have already been sent can be redeemed until the invitation expires 30 days after receipt. Once invitations for this promotion are available again, you will find information on the World of Warcraft website. See the community post and the support article for more information about Scroll of Resurrection.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...