Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velkommen tilbake :)

 

En wow spiller slutter aldri å spille, han har kun en pause! :D

 

Jepp, og jeg gidder ikke hive meg på Star Wars bølgen som så mange andre av vennene mine har gjort.

Nå må jeg bare finne meg en dugelig arena partner, føler meg så stusselig når jeg "bare" løper rundt i full ruthless :<

Endret av Friksjon
Lenke til kommentar

Har begynt og spille litt på min mage igjen nu.

Hvilken spec vil dere anbefale til PvP?

Gjerne link til spec!

Frost all the way. Arcane mages er et helvete i BG's, men på grunnlaget at du får freecaste. Utenom det er det lite holdbart.

 

Fire er bra på PVP også, må bare kunne spille mage, noe de fleste tror de gjør.

 

Du merker lett når du spiller mot bra og dårlig mage, det er store forsjeller.

Lenke til kommentar

Tailoring er vel strengt tatt først og fremst for (cloth)casters og derav finner du nok ganske lite som egner seg for tanks. Blacksmithing er vel i utgangspunktet det som er tilsvarende tailoring for en Paladin om du ikke går for rene gathering professions eller enchanting/inscription/engineering.

Endret av The Jackal
Lenke til kommentar

Om du velger blacksmithing, tailoring, jewelcrafting, inscription, leatherworking eller enchanting har ikke noe å si uansett hvilken class du er. De gir de samme bonusene, nemlig +80 primary stats (81 med JC).

 

Jeg velger alltid proffesions basert på hva jeg kan tjene gull på.

 

Det er forsåvidt sant, men tailoring gir vel ikke noen primary stat for tank og dermed så "mister" du profession perken på en måte om du skal være tank (med mindre Attack Power er win for tanks). Tailoring sin profession perk er en intellect, mana eller attack power via Embroider y for cloaks.

Lenke til kommentar

Velkommen tilbake :)

 

En wow spiller slutter aldri å spille, han har kun en pause! :D

 

Jepp, og jeg gidder ikke hive meg på Star Wars bølgen som så mange andre av vennene mine har gjort.

Nå må jeg bare finne meg en dugelig arena partner, føler meg så stusselig når jeg "bare" løper rundt i full ruthless :<

 

Like greit, spilte spillet i to dager før det slo meg at det var noe utvannet dritt med oppgulp fra KOTOR spillene. 400 lite fornuftig brukte kroner

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fant ingen passende tråd, så tenkte jeg skulle plasere det her:

 

I går var jeg og min RBG gruppe på vei opp til 2k rating, WSG som vi akkurat hadde hoppet inn i skulle være den siste før vi gav oss for kvelden. Den skulle også gi de aller fleste 2k rating.

 

Da vi fullfører loadingen møter vi plutselig 4-5 players på over 2.3k rating, og Forcharity. Eller Athene som de fleste kjenner han som.

 

Det første inntrykket vi hadde, var at disse folkene hadde god erfaring i RBGs (mye flinkere på å kontrollere gruppen en det vi for øyeblikket er), og ytet en myere høyere damage en det min gruppe klarte. Heldigvis er healerne i gruppen min sterke nok, så vi klarte på sett og vis å holde dem unna.

 

5-6 minutter passerer og vi klarer å wipe tanken dems, og capper det første poenget i gamet.

Etter dette cappet gikk dessverre alt rett nedover, og vi mistet 2 poeng til Athene.

Vi ble altfor iverrige, spredde oss over mappet og klarte aldri og stacke up igjen uten å bli wipet relativt fort.

Det siste cappet dems kom når det var igjen 3-4 minutter, vår Holy Paladin hadde blitt stående igjen i deres flag room, og tok med seg flagget. Hele Athenes lag løp tilbake inn i flag roomet, men vår holy fikk tatt til seg speed boots i tunnel og kom seg unna. Utenfor tunnels stod tanken vår klar, og vi fikk gjort et flag swap.

 

Ved vår egen tunnel, fortsatte vi fortsatt kampen mot noen av deres DPS og en healer. Tanken vår hopper over fighten med heroic leap, får så Stampeding Roar fra meg og HoF fra paladinen, klartrer så opp tunnel med en rogue rett bak seg, men som kun klarer et Deadly Throw før han dør. Dette skjer ved krysset ved Speed Boots, som akkurat spawnet når vi løp opp. Tanken tar til seg bootsa og capper kun et par yards foran resten av Athenes lag som løp opp ramps for å ta oss igjen.

 

2 minutter senere vinner vi 2-2.

 

En litt herlig historie, med tanke på hvordan en match kan endre seg fra tapt til vunnet på ingen tid i det hele tatt.

Ikke en fortjent seier, men fy søren det føltes herlig å slå et så bra team.

 

For de som er interresert, streamet Athene fighten live og kan sees her:

http://www.own3d.tv/AtheneLive#/watch/377438

Starter ca på 05:00 og varer i 30 minutter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...