Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Er helt på trynet hvor dårlig kunnskap enkelte journalister har innenfor enkelte felt. Dette utsagnet fikk meg til å flire iallefall. UÆÆ, en hodeskalle!

 

SKRIVER AT HAN FÅR INSPIRASJON FRA SPILL: Anders Behring Breivik har en hodeskalle over sin figur i World of warcraft

Haha, jeg lo godt av det samme :-)

Setter prikken over "i'en om hvor lite kunnskap journalisten har.

Lenke til kommentar

Er helt på trynet hvor dårlig kunnskap enkelte journalister har innenfor enkelte felt. Dette utsagnet fikk meg til å flire iallefall. UÆÆ, en hodeskalle!

 

SKRIVER AT HAN FÅR INSPIRASJON FRA SPILL: Anders Behring Breivik har en hodeskalle over sin figur i World of warcraft

Haha, jeg lo godt av det samme :-)

Setter prikken over "i'en om hvor lite kunnskap journalisten har.

Personlig syns jeg denne var fin: "I manifest påstår han at lauget hans var blant de første i verden til å drepe store monstre."

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Er helt på trynet hvor dårlig kunnskap enkelte journalister har innenfor enkelte felt. Dette utsagnet fikk meg til å flire iallefall. UÆÆ, en hodeskalle!

 

SKRIVER AT HAN FÅR INSPIRASJON FRA SPILL: Anders Behring Breivik har en hodeskalle over sin figur i World of warcraft

 

Hvis en hodeskalle over charen sin gjør en til massemorder burde jeg ha vært buret inne for lenge siden..

Lenke til kommentar

Ååå.... der mistet jeg all respekt for Dagbladet.

 

Slike artikler setter griller i hodet på foreldre/uvitende mennesker, samfunnet er så hjernevasket at dette tar de som god fisk. Piss-preik fra start til slutt! :mad:

 

Ikke før nå? Dagbladets journalistik har gått rett i søplebøtte de siste årene. Nettsiden ligner mer på Se-og-Hør, enn en seriøs nyhetsformidler. Bare kjendisstoff og sensasjons-journalistikk.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Ååå.... der mistet jeg all respekt for Dagbladet.

 

Slike artikler setter griller i hodet på foreldre/uvitende mennesker, samfunnet er så hjernevasket at dette tar de som god fisk. Piss-preik fra start til slutt! :mad:

 

Ikke før nå? Dagbladets journalistik har gått rett i søplebøtte de siste årene. Nettsiden ligner mer på Se-og-Hør, enn en seriøs nyhetsformidler. Bare kjendisstoff og sensasjons-journalistikk.

Kan si det samme om vg og begynner å ligne mer og mer på S & H

Lenke til kommentar

Er helt på trynet hvor dårlig kunnskap enkelte journalister har innenfor enkelte felt. Dette utsagnet fikk meg til å flire iallefall. UÆÆ, en hodeskalle!

 

SKRIVER AT HAN FÅR INSPIRASJON FRA SPILL: Anders Behring Breivik har en hodeskalle over sin figur i World of warcraft

Haha, jeg lo godt av det samme :-)

Setter prikken over "i'en om hvor lite kunnskap journalisten har.

 

En av journalistene som er oppført som forfatter av artikkelen var faktis i Method en god stund :) Og flere i db.no sin nettredaksjon spiller/har spilt WoW. Er nok ikke uvitenhet, bare god gammeldags spekulativ journalistikk.

Lenke til kommentar

Ååå.... der mistet jeg all respekt for Dagbladet.

 

Slike artikler setter griller i hodet på foreldre/uvitende mennesker, samfunnet er så hjernevasket at dette tar de som god fisk. Piss-preik fra start til slutt! :mad:

 

Ikke før nå? Dagbladets journalistik har gått rett i søplebøtte de siste årene. Nettsiden ligner mer på Se-og-Hør, enn en seriøs nyhetsformidler. Bare kjendisstoff og sensasjons-journalistikk.

Har alltid sett på Vg som værst. Hvertfall papir utgaven. Men, har innsett at Dabladet ikke er noe bedre nå! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...