Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tatt det med thrall. Da får man en 365 back. Vet dere hva questene i molten front heter. Der man får neck?

 

Tror du får den når du har 20 marks fra Molten Front daily questene. Når du har 20 marks får du unlocket en vendor som blant annet selger iLvl 365 Necks.

Okei. Men fant ut at du måtte ta alle hyjal questene før du får tilgang til dailesene :S

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

[Fancypantz]: LFM [Tempest Keep]!! Mount reserved. Come get your awesome achievment, rawr!

Ahaha tipper det er mange som vil komme da

Mounten er som regel alltid reservert, noen har bare nok verdighet til å si ifra i forkant av at de ninjalooter den.

Lenke til kommentar

Finn en kompis og 2man den, evt solo om du er skilled nok.

Med rett class(DK) så bør det ikke være så vanskelig nei.

DK har jo greid å solo LK så -_-

Prøvde for moro skyld da jeg og en kamerat farmet gamle raids for litt gold og enchanting mats. (DK og priest)

Alt gikk greit frem til Kael. Et riktig helvete var det.

Selv om han er en 'skilled' DK, så fikk vi han ikke ned.

Nå skal det også sies at jeg ikke er den mest drevne spriesten enda.

Lenke til kommentar

Feral Tank, disc priest. Hunter og mage som DPS.

 

Følger dere tacs eller bare nuker dere alt uavhengig av tacs?(å bruke de legendary wepsa for å fjerne silence etc.?)

Det eneste dere trenger er en som "breaker" mcen. Pleier å gå til helvete når 2dpser er mced og nuker healern din samtidig som KT gjør det og

Lenke til kommentar

noe merkelig med min WoW...

 

Spillet går helt glatt ellers, men når jeg begynner å angriper ting som feks bare en training dummy, så begynner det å hakke noe jævelsk. Har bra pc.

 

 

Høyrest ut som ein addon eller feil i ei fil.

 

Prøv å slå av 1 og 1 addon, og køyr repair om det ikkje fungere.

Lenke til kommentar

noe merkelig med min WoW...

 

Spillet går helt glatt ellers, men når jeg begynner å angriper ting som feks bare en training dummy, så begynner det å hakke noe jævelsk. Har bra pc.

 

 

Høyrest ut som ein addon eller feil i ei fil.

 

Prøv å slå av 1 og 1 addon, og køyr repair om det ikkje fungere.

 

Yes det var recount som dreiv å fucka

Lenke til kommentar

Recount vil ikke sette konfig "default" til å gjelde for alle charsa mine. Prøvde å sette Realm, men ikke det heller gikk. Har prøvd for å lenge siden da satte jeg det på de andre som den første sitt navn jeg konfigurerte, så får vel prøve på den måten igjen.

Endret av Zxy
Lenke til kommentar

Feral Tank, disc priest. Hunter og mage som DPS.

 

Følger dere tacs eller bare nuker dere alt uavhengig av tacs?(å bruke de legendary wepsa for å fjerne silence etc.?)

Det eneste dere trenger er en som "breaker" mcen. Pleier å gå til helvete når 2dpser er mced og nuker healern din samtidig som KT gjør det og

 

Bruker dere en av de legendary wepsa til å fjerne MC? eller bare en som dispeller om det er mulig? Evt. hvilket av våpna?

Lenke til kommentar

Det er dagger som fjerner mc du må bruke en attack som feks sinister strike eller heroic strike får å "breake" mcen eneste måten. Vi har shamanen til å fixe mc funker knall så lenge han ikke blir mced da er vi fucked. hvis du har warrior/druid tank kan han ta daggern fordi tank aldri blir mced

Endret av toxiciity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...