Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor tidlig er anntatt? De har vært kongen på haugen i 6 år nå, og har minst et par til forran seg. Synes det er veldig bra, jeg.

 

Og de to siste kvatralene, er de første hvor antall spillere har gått ned, og ikke opp. Og det har ikke synket mye. Det er lite som tyder på at WoW er på randen av å dø.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Har inntrykk av at det har vært antatt at dette vil gå bra i mange år framover, men at det nå har kommet frem at 900 000 har sluttet, og at kan skje en snøball-effekt.

 

900 000 ut av 12 mill(?) er mye. Jeg har sett en del folk bruker argumentet om at MMO's kan overleve med bare et par hundre tusen brukere, men vi vet ikke om WoW er i stand til å gjøre det samme, og at infrastrukturen Blizzard har bygd rundt WoW, er i stand til å drives uten underskudd med så få subscibers.

Lenke til kommentar

Etter ragnaroskill på mandag var det realitycheck igår. Shannox hc blei wipefest. Ragefacestacks blei jo aldri resatt etc. Noken som har gode triks i ludo her el?

 

I tillegg til at svensken i guilden skulle rage fordi eg hadde prioritert å ta med gamle raiders som hadde vore på ferie på lettare bosser forrige reset, + at trinken fra ragnaros gikk til en rogue som var med for første gang etter ferien. (vi bruker ikkje dkp).

Ville heller ikkje ha dialog..kun rante i gchat...forsvinner vel han ut dørene etter at vi har geara han opp med både shoulders og head ifra domo/raggy. Light give me strength.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...