Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns egentlig dk med howlingblast er rett nedi samme gata. =P

..meg om det.

 

Christ eg er klar for cata! Hadde en i guilden passere meg på achi's etter at eg har slacka i ein lengre periode. Så no måtte eg skjerpe meg =P

Når det er sagt savner eg 25mans guild i wotlk for å få gjort achi's der. herregud til mange achis en kan få i spesielt ulduar.

 

Tok faktisk både shola, dragonblight, grizzly hills og howling fjord q-achis i går. (ikkje alle q's..men så mange eg mangla i kvar sone). Storm peaks og Icecrown igjen av soner i northrend. 10/140 i Icecrown, shoot me now.

Og før folk går crazy fordi eg ikkje har gjort noke q's, så gjorde eg en faction change. Førte til at eg mista en god del q's.

 

Å bli først i guilden blir nok umulig då enkelte har fått tatt ut litt ferie. Dei er nok 85 i løpet av morgondagen. (begge to spelte beta og, så dei har full kontroll på q's). Er vel sjøl fornøgd om eg er 85 til helga.

 

Edit: Trur eg nettopp satte rekord i uryddig forumpost. Im so excited!

Endret av Whiteshit
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det eg syns e trist er at kingslayer/bane of the fallen/light of dawn etc forblir tittel sjøl på 85, ilag med en haug andre titler, samt mount-achis i både uldu og icc.

 

Syns det er rett og rimelig å skille mellom kven som gjorde dette på 80 og sånt. Slik som Hand of A'dal.

 

Men ja. Achi's er et onde som får deg til å bruke penger og tid på veldig mykje piss. =P

Lenke til kommentar
Christ eg er klar for cata! Hadde en i guilden passere meg på achi's etter at eg har slacka i ein lengre periode. Så no måtte eg skjerpe meg =P

 

Er det bare jeg som synes achievements er triste, og forsøker å holde scoren min kunstig langt nede? :tease:

 

Du er nok ikke den eneste nei, har aldri skjønt poenget med å ha en achievement som sier jeg drepte en boss mens jeg hoppet på en fot, eller gjorde et quest mens jeg hadde en arm langt opp i endetarmen :!:

Endret av Nycoplus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Titler er det eneste fete med achievements.

 

Pffft.

 

Jeg må gjør det bedre føler jeg, ligger bare på 3. plass i guildet nå. Kan lett ta 2. plass hvis jeg bare går inn for det..

Lenke til kommentar

Føler den achigreia blir litt som i random bg. Den som seier "omg retards, l2p" og diverse i den gata er stort sett den som gjer det mest crappy i heile bg'en. =P

 

Kor vanskelig kan det vere å fordele folk til blå og grønn i strands liksom. Simpel matte. ^^

 

Strands går ned på under 1 minutt på Outland lvl 70-74 bracket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...