Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wai? Kan jo laste ned digital versjonen fra battle.net. Det tok meg nøyaktig 10 minutter å hente de 900MB den lastet ned, så er jeg prepped and ready til launch.

 

Klart, du får ikke lagt til stash fra CE senere, men det gir jeg katta i..en ekstra companion ellernoe. Får sikkert CE i julegave uansett, er mest boka, cd og DVD'ene jeg bryr meg om uansett

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Lurer på om Gamestop hadde fått feil beskjed på lørdag, de solgte CE hele dagen. Folk kom bare inn og plukka opp boksen sin. Mulig preorders. Men hva er da vitsen med nattåpent, liksom, hvis de har solgt det i dagesvis allerede?

 

Så kommer jeg med preorder lappen min og han i kassa sa "Jaha, du skal vel ha CE'n din du også hahah?"

Jeg prøver forsiktig å viske "Nei, Super Mario 25th annivesary limited til Wii" men han måtte selvsagt rope det til en kar på bakrommet.

 

*flaut*

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg liker Lil'deathwing jeg. Og jeg liker å ha selve boksen til spillet. Så min egen feil for å være materalistisk ;)

Men det tar meg ti minutter å komme meg hjem etter jeg har henta det, så jeg blir nok ikke så mye tregere. Skal ikke sikte på noe realm firsts, bare komme meg opp og være klar når guilden skal begynne å gjøre dungeons/raide.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...