Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

trenger litt hjelp..

 

idag så prøvde jeg å bruke visa korttet mit til å kjøpe 3måneder game time

skrev in kode og alt men fikk beskjed om at jeg hadde skrevet feil kode..

prøvde å skrive koden på nytt 4-5 ganger men dem godtok det ikke.

så fikk jeg beskjed om at jeg ikke kan prøve å kjøpe spill tid før i morgen...

 

hva gjorde jeg galt.

 

å ja jeg var på rett nettside(wow-europe.com)....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ha. ha. ha. ha.

 

Hvilken butikk?

Gamestop, men det har vert en problem over alt tror jeg. Elkjøp har solgt idag også. Har snakke med en ifra guilden som har fått tak i retail idag også. så vil tro at det er en melding ifra Blizzard sine sider som har blitt missforstått.

 

Stemmer nok det ja. Jeg fikk sms'en tidligere idag og var kjapt ute og henta Collector's Editionen min. Senere på kvelden fikk jeg meldingen om at det var en feil.

Oh well, synd for de som var treige men jeg er glad jeg slipper å stille natt til tirsdag nå :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Do'h. At jeg ikke sjekka da jeg var på Expert tidligere i dag og leverte inn som dønskeliste da gett.

 

Ettersom du fikk melding om at det var en feil, fikk du vel beskjed om å levere tilbake spillet for å så hente det igjen på Tirsdag? :p Det hadde i så fall vært lavmål av butikken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

tipper alle sånne achvs blir borte i 4.1 patchen

 

Nope, blizzard bryr seg ikke om at en kan gå tilbake og facerolle content. (Selv nå er ICC og Ulduar dragen veldig lette)

De raiderene som trenger en mount for å vise epeen, får en ny mount å jobbe mot i Cata ;)

Lenke til kommentar

tipper alle sånne achvs blir borte i 4.1 patchen

 

Nope, blizzard bryr seg ikke om at en kan gå tilbake og facerolle content. (Selv nå er ICC og Ulduar dragen veldig lette)

De raiderene som trenger en mount for å vise epeen, får en ny mount å jobbe mot i Cata ;)

 

Da forklarer du hvorfor dem tok bort naxx proto-drakes :)

Lenke til kommentar

tipper alle sånne achvs blir borte i 4.1 patchen

 

Nope, blizzard bryr seg ikke om at en kan gå tilbake og facerolle content. (Selv nå er ICC og Ulduar dragen veldig lette)

De raiderene som trenger en mount for å vise epeen, får en ny mount å jobbe mot i Cata ;)

 

Da forklarer du hvorfor dem tok bort naxx proto-drakes :)

 

Ser ikke ut som om de fjerner de nå ihvertfall

 

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=27291810112&sid=1&pageNo=13#257

Lenke til kommentar

tipper alle sånne achvs blir borte i 4.1 patchen

 

Nope, blizzard bryr seg ikke om at en kan gå tilbake og facerolle content. (Selv nå er ICC og Ulduar dragen veldig lette)

De raiderene som trenger en mount for å vise epeen, får en ny mount å jobbe mot i Cata ;)

 

Da forklarer du hvorfor dem tok bort naxx proto-drakes :)

 

Ser ikke ut som om de fjerner de nå ihvertfall

 

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=27291810112&sid=1&pageNo=13#257

 

Blir nok en større patch som 4.1 eller 4.2. grunnen til at jeg tror det er disse mountene:

http://www.wowhead.com/item=44175

http://www.wowhead.com/item=44164

Lenke til kommentar

 

 

Ja, evt. laste ned noe man har kontroll over selv.

 

 

Klarer du ikke å lese? det var synd det :)

d

u har Notepad ++?

du har /reload?

 

da kan du gjøre det selv.

 

 

Så hvis man vil flytte på den grå baren bak spellene, hva gjør man da?

 

 

les deg fram til det i .lua filen. finn cordinatene. forndre tall og bruk 7reload til du er fornøyd.

 

 

Ja. Det eller bruk bartender der du høyreklikker og dreger den dit du vil.

 

 

Same shit. different mods :)

 

 

Ja, bare at den ene er en milliard ganger vanskeligere.

 

Det å bruke TukUI er en stor fordel om man vil kutte ned på antall mb addon bruker. Det er vel mye pga av man bruker lua og vanligvis så finnes det ingen ingame menyer.

Standar TukUI bruker under 1 mb, jeg er rimlig sikker på at bartender og alle andre addons bruker mer og den totale mb størrelsen vil nok overgå.

Kan anbefale Elv22 UI, og beta versjonen kommer med en veldig god config av spellbars og mer eller mindre alt på skjermen.

Han har også lagt til /moveele som gjør at man kan flytte på mer eller mindre alle elementene på skjermen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Altså, dersom jeg kjører WoW med alt av mods gående for fullt bruker jeg 30mb. Herlig fred, dersom du har minneproblemer er addons det minste du burde bekymre deg for. Føler folk bekymrer seg altfor mye når en addon bruker 15mb med minne, det er jo totally OMG assa. WoW hos meg bruker godt over 1.4GB med minne, noen addons som bruker 30mb til sammen er mindre enn Skype kjørende i bakgrunnen. Kunne ikke brydd meg mindre. Bry deg heller mer om hvordan de funker enn minneforbruket :)

Lenke til kommentar

når du lvler får guilden 5% av det du tjener. du får 2 items av bøått du trenger.

 

wat

Ja, what?

 

Er det vits å farme justice points nå før cata?

 

når du lvler får guilden 5% av det du tjener. du får 2 items av bøått du trenger.

 

Jeg ser overhodet ikke relevansen.

Lenke til kommentar

aiaiai.

ja, Mine skrive ferdigheter synker på samme måte som min evne å holde meg våken...

NÅ!

 

OK: når du har 4000 JP, så får du cash istedet for Points. du får en perk av guild lvl som gjør at 5% av de går til din guilds bank. det vill si om du farmer 4k jp nå, tjener guilden på det.

i 85 kan du kjøpe 2 deler av pre-raid gear (hansker og chest/helm/legs) og da har fått deg litt gear :)

 

Bedre nå?

Lenke til kommentar

Gikk akkurat battle.net ned? Fikk en haug disconnects, fulgt av at jeg nå hverken kan logge inn i spillet eller på battle.net. :S

 

"The username or password is incorrect. Please try again."

 

Edit: Kontoen ble hacka..alt jeg fant etter jeg fikk reseta passord var mainen foran mailboxen uten penger og mat...og bukser. :p

Endret av LostOblivion
Lenke til kommentar

aiaiai.

ja, Mine skrive ferdigheter synker på samme måte som min evne å holde meg våken...

NÅ!

 

OK: når du har 4000 JP, så får du cash istedet for Points. du får en perk av guild lvl som gjør at 5% av de går til din guilds bank. det vill si om du farmer 4k jp nå, tjener guilden på det.

i 85 kan du kjøpe 2 deler av pre-raid gear (hansker og chest/helm/legs) og da har fått deg litt gear :)

 

Bedre nå?

 

Ja, det ga betydelig mye mer mening! Var ikke klar over at det blir penger istedet for ingenting når man er på cap. Takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...