Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er tiden kommet for å si farvel til WoW. Jeg begynner i tiende og synes at WoW tar litt for mye av tida jeg heller bør bruke på skolearbeid siden 10. er ett veldig viktig år. World of Warcraft har gitt meg mye glede, og nå er det over. Vil si farvel til de som har blitt mine "venner" in game (Selv om de sikkert ikke kommer til å lese dette)

 

Adriela-Min IRL kamerat og female mage som lvla fra meg på to uker når jeg var 32 lvl høyere.

Akumashima-En jeg tok i ett Deadmines run når jeg var litt over lvl 40 og som ble 60 når jeg var på 54. Møtte han igjen på et ST run og fra der var vi mye og hjalp hverandre.

Rathena-Guild Leader i den guilden jeg var lengst i, Alliance of Norway, som jeg forlot fordi den ble overfyllt av 10-åringer.

 

Og alle andre på Sylvanas som har hjulpet meg og hatt det morsomt med meg gjennom det litt over halve året jeg har brukt på WoW. Håper å komme tilbake til Jul og kanskje spille en måned eller to for å "Feire" At første halvåret i tiende klasse er over (Spørs hvordan karakterene blir)

Lenke til kommentar
Da er tiden kommet for å si farvel til WoW. Jeg begynner i tiende og synes at WoW tar litt for mye av tida jeg heller bør bruke på skolearbeid siden 10. er ett veldig viktig år. World of Warcraft har gitt meg mye glede, og nå er det over. Vil si farvel til de som har blitt mine "venner" in game (Selv om de sikkert ikke kommer til å lese dette)

 

Adriela-Min IRL kamerat og female mage som lvla fra meg på to uker når jeg var 32 lvl høyere.

Akumashima-En jeg tok i ett Deadmines run når jeg var litt over lvl 40 og som ble 60 når jeg var på 54. Møtte han igjen på et ST run og fra der var vi mye og hjalp hverandre.

Rathena-Guild Leader i den guilden jeg var lengst i, Alliance of Norway, som jeg forlot fordi den ble overfyllt av 10-åringer.

 

Og alle andre på Sylvanas som har hjulpet meg og hatt det morsomt med meg gjennom det litt over halve året jeg har brukt på WoW. Håper å komme tilbake til Jul og kanskje spille en måned eller to for å "Feire" At første halvåret i tiende klasse er over (Spørs hvordan karakterene blir)

6575749[/snapback]

Men helvete heller da! Jeg har spilt wow siden jul, og gikk ut av tiende med 4.8 i gjennomsnitt :D

Lenke til kommentar

Jaja, der gikk guildet jeg var i i dass. Sta GM som oppførte seg som en unge, og nektet å innse at folk kunne ha et problem med det. Så fikk en av veteranene nok, gquittet, og i løpet av en time hadde vi mistet 20 kjernefolk (og knertet Razorgore), så da tok han den lette veien ut og /gdisbandet.

 

Skikkelig surt, siden guildet stort sett bestod av hyggelige folk og en premenstruell GM. Et lederskifte hadde ordnet alt. Og så var det selvfølgelig irriterende å ha DKP tilsvarende 20/10 MC/BWL-runs ubrukt, de sparte jeg til Mantle of the blackwing cabal.

Lenke til kommentar
Jaja, der gikk guildet jeg var i i dass. Sta GM som oppførte seg som en unge, og nektet å innse at folk kunne ha et problem med det. Så fikk en av veteranene nok, gquittet, og i løpet av en time hadde vi mistet 20 kjernefolk (og knertet Razorgore), så da tok han den lette veien ut og  /gdisbandet.

 

Skikkelig surt, siden guildet stort sett bestod av hyggelige folk og en premenstruell GM. Et lederskifte hadde ordnet alt. Og så var det selvfølgelig irriterende å ha DKP tilsvarende 20/10 MC/BWL-runs ubrukt, de sparte jeg til Mantle of the blackwing cabal.

6576495[/snapback]

 

Hva med å... reise det igjen? :innocent:

 

Var ett guild som disbanded etter at Nefarian var død, så starta dem på nytt igjen uten at den gamle GM'en fikk være med, nå er de blant de beste.

 

Les: Nefarian er ikke stort på serveren vår lenger, med tanke på at 30+ guilds har tatt ham.

Lenke til kommentar
Hva med å... reise det igjen?  :innocent:

6576807[/snapback]

 

Tja, med tid og stunder plukker sikkert et par av hovedmedlemmene sammen restene og lager noe nytt, jeg har ikke tid til sånt. Akkurat nå virker det greit å ha et par ukers fri fra raiding, egentlig.

 

Edit: et par timer tok det, ja. Jaja, kremen av kremen fra det gamle guildet, så jeg klager ikke. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...