Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

vært borte en stund, og tok inn en patch når jeg kom hjem i sta.

slo på spillet, og da så jeg at den fin-fine combat loggen min var borte :dontgetit:

så prøvde jeg å bare dra den "Combat" som sto bak General chatten over, men da kom vanlig prat i den å, så jeg slettet den. så etter masse ball og tull, sitter jeg uten combat-log. hva nå?

6569216[/snapback]

Leve videre uten?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vært borte en stund, og tok inn en patch når jeg kom hjem i sta.

slo på spillet, og da så jeg at den fin-fine combat loggen min var borte :dontgetit:

så prøvde jeg å bare dra den "Combat" som sto bak General chatten over, men da kom vanlig prat i den å, så jeg slettet den. så etter masse ball og tull, sitter jeg uten combat-log. hva nå?

6569216[/snapback]

Leve videre uten?

6569272[/snapback]

For meg funket det bare å lage et nytt chattevindu, og simpelthen kalle vinduet

" Combat Log ".

Lenke til kommentar

Shadowpriest er gøy. :grin:

 

En lvl 60 hunter ganket meg mens jeg grindet, så jeg drepte han i fair fight tre ganger, bare sprang fra liket hans hver gang, så det var ikke noe corpsecamping eller ganking.

 

Søte meg var jo bare lvl 56 to av gangene og 57 ene gangen, måtte drepe han en gang før jeg stakk til IF. :p

Lenke til kommentar

Artig å gå tilbake til å levle opp en char. Var i Deadmines med en priest nå, og det dropper en ring med 2 agi + 6 int. Det var en hunter, en mage, meg (og en rogue) der, men jammen så needer warrioren. Nå Smite's Mighty Hammer fropper derimot, da greeder han selv om han hadde et ustyrtelig mye dårligere våpen selv.

Det er vel en grunn til at man ikke har slike folk med i guildet litt lengre ute spillet :wee:

Lenke til kommentar

lool wtf, klart chromagus med bugga (MT mista all aggro), tok zg på 2 timer og 45 minutter, 2 paladins og 2 priests (ene med bare blå) som eneste healers. lool vi er gode.

For oss var dette en stor forbedring (så ikke kom med crap om at "Forte" gjorde det på den og den tia, dere suger)

Neffy neste nå :D

Lenke til kommentar

Hjalp nettopp noen med Test of Skulls. Så droppet Mature Blue Dragon Sinew av Scryer. I følge thottbot så dropper han det ikke engang. Før jeg engang forstod hva det var hadde 3 stk rollet need (pga. epic...). Så sier jeg at det er for epic hunter quiver og den siste personen og jeg 'passer'. Heldigvis vant hunteren den... Tror jeg hadde kastet PC-en i veggen hvis jeg hadde vært hunter og tapt.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
lool wtf, klart chromagus med bugga (MT mista all aggro), tok zg på 2 timer og 45 minutter, 2 paladins og 2 priests (ene med bare blå) som eneste healers. lool vi er gode.

For oss var dette en stor forbedring (så ikke kom med crap om at "Forte" gjorde det på den og den tia, dere suger)

Neffy neste nå :D

6571241[/snapback]

 

At MT mister all aggro er en del av "time lapse" :!:

er vel 5 lapses eller noe før aggro reset.

Lenke til kommentar
jaja, broren min sa at en i klassen hans er level 60 på wow.

i 5 klasse :dontgetit:  håper enten han som sier han er level 60 lyver, eller at han fikk prøve på faren sin character eller no... tenk å spille high-end instancer med en på 10 år... huff :(

6569440[/snapback]

 

Skjønner hva du mener.

Persoling så syns jeg noe av det mest irriterende er gutter som er i stemmeskiftet... Noe mer irriterende skal du leite lenge etter. I mitt guild tar vi ikke inn folk som er under 16 eller 17. Men da mest pga at vi raider til 0030.

En annen ting som er super annoing med alle disse kidsa er at alle de norske tenåringene i mitt guild bare hijacker ventilo i 20-man instances som zg og aq. Tør ikke å tenke på hvor frustrerende det er for alle som ikke er norsk.

I 40manns instanser så får tenåringen som ikke holder kjeft mye pes fra vår GM. (sinnatag fra rRumania)

Lenke til kommentar
lool wtf, klart chromagus med bugga (MT mista all aggro), tok zg på 2 timer og 45 minutter, 2 paladins og 2 priests (ene med bare blå) som eneste healers. lool vi er gode.

For oss var dette en stor forbedring (så ikke kom med crap om at "Forte" gjorde det på den og den tia, dere suger)

Neffy neste nå :D

6571241[/snapback]

 

At MT mister all aggro er en del av "time lapse" :!:

er vel 5 lapses eller noe før aggro reset.

6571651[/snapback]

hva?

MT reporta det til GM og fikk vite at det var bug og de skulle "looke into it" (standar mail svar)

Lenke til kommentar

chromaggus er ikke bug'et ... har du noen gang lest wowikki? :p

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Chromaggus' breaths are unique in that they do not only affect the front of Chromaggus, but hit everything within LoS of Chromaggus. In each new instance, Chromaggus will use two of five possible breaths. This combination will stay with him for the remainder of the instance timer.

 

- Corrosive Acid- Deals 875 to 1125 damage every 3 sec. Armour reduced by 3938 to 5062.

- Frost Burn - Attack speed reduced by 80%. Does approximately 1400 damage.

- Ignite Flesh - 657-843 damage every three seconds for 45 seconds.

- Incinerate - 3675-4275 Fire damage.

- Time Lapse - Stun for 6 seconds, reduces maximum health points to half. Significantly reduces aggro. You will need 2 tanks for this attack. You will need an offtank to gain a lot of aggro and move out of line of sight right before time lapse. The rest of your raid will be in the line of sight. This method allows everyone a small amount of aggro loss and your offtank will pop to number one. Have your offtank bring him back around to where the maintank is and continue. It's a good idea to have a healer to stay out of line of sight to heal the offtank. THIS BREATH WILL EFFECTIVELY HEAL YOU WHEN IT WEARS OFF.

 

A breath is cast every 30 seconds, and the 2 breaths alternate.

 

Endret av Andreaz_
Lenke til kommentar
Hjalp nettopp noen med Test of Skulls. Så droppet Mature Blue Dragon Sinew av Scryer. I følge thottbot så dropper han det ikke engang. Før jeg engang forstod hva det var hadde 3 stk rollet need (pga. epic...). Så sier jeg at det er for epic hunter quiver og den siste personen og jeg 'passer'. Heldigvis vant hunteren den... Tror jeg hadde kastet PC-en i veggen hvis jeg hadde vært hunter og tapt.

6571453[/snapback]

Den droppa da jeg også gjorde The Test of skulls. Ingen huntere der da, så alle greedet og en warrior vant. ;)

Lenke til kommentar
chromaggus er ikke bug'et ... har du noen gang lest wowikki? :p

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Chromaggus' breaths are unique in that they do not only affect the front of Chromaggus, but hit everything within LoS of Chromaggus. In each new instance, Chromaggus will use two of five possible breaths. This combination will stay with him for the remainder of the instance timer.

 

- Corrosive Acid- Deals 875 to 1125 damage every 3 sec. Armour reduced by 3938 to 5062.

- Frost Burn - Attack speed reduced by 80%. Does approximately 1400 damage.

- Ignite Flesh - 657-843 damage every three seconds for 45 seconds.

- Incinerate - 3675-4275 Fire damage.

- Time Lapse - Stun for 6 seconds, reduces maximum health points to half. Significantly reduces aggro. You will need 2 tanks for this attack. You will need an offtank to gain a lot of aggro and move out of line of sight right before time lapse. The rest of your raid will be in the line of sight. This method allows everyone a small amount of aggro loss and your offtank will pop to number one. Have your offtank bring him back around to where the maintank is and continue. It's a good idea to have a healer to stay out of line of sight to heal the offtank. THIS BREATH WILL EFFECTIVELY HEAL YOU WHEN IT WEARS OFF.

 

A breath is cast every 30 seconds, and the 2 breaths alternate.

 

6572284[/snapback]

ja faktisk, men betyr det at aggro til MT blir cleara etter time lapse? og samme med offtank? Da har man jo veldig liten tid på seg og komme over hele raidet jo lenger ut i kampen man kommer.

Som warlock lå jeg høyest på threatmeter (av de som hadde) Og jeg lå 45 k threat under MT, og etter timelapse løp chrommagus etter meg, fordi all aggro til MT var borte fordi healerne slutta å heale OT (typisk) og da døde han så vi wipa.

 

første killen hadde vi:

- Ignite Flesh - 657-843 damage every three seconds for 45 seconds.

- Incinerate - 3675-4275 Fire damage.

 

så det var veldig lett.

 

 

Nå har vi også bronze/green på neffy så vi skal prøve orntlig på søndag:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...