Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Noen andre her med Telenor som har sykt høy latency nå? Ligger på 3000ms med lagspikes på 10 sek. hvert 2. sek :wallbash:

 

 

btw; grats overdox :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg plukka denne opp på raidgruppas forum, hehe.

 

A human warrior walks into the inn in Stormwind and orders a drink. After a while he notices a sign behind the bar saying:

 

FREE DRINKS FOR LIFE! JUST COMPLETE THE HOUSE CHALLENGE!!

 

So the warrior feeling pretty confident asks the innkeeper what the challenge is.

 

The innkeeper replies that the challenge has three stages. “First you have to drink a whole barrel of Orcish chilli vodka without spilling a drop or shedding a tear.” “Second!” the innkeeper says “I have a pet Basilisk out the back with a bad tooth. You have to remove the tooth without dying. Lastly, upstairs is my grandmother who hasn't had an !#!@$& by man nor beast in decades and you most do this for her. Complete these three challenges and you may drink here for life for free.”

 

“Pffffffff” says the warrior. “That is the most ridiculous thing I have ever heard I shan’t bother doing that!”

 

However the evening roles on and after several Dwarven ales our hearty warrior builds his courage.

 

“RYGHTTT!” Says the Warrior. “Briiing meh teeh vodkaaaa, I’mmm gonnna tayke teeh chaallennn.....nnge!”

 

Sure enough the innkeeper brings out a dusty barrel covered in shamenistic runes which lets off a puff of purple smoke when its opened.

 

The warrior gets straight to work downing the contents of the barrel. He’s fought in the Molten Core, it cant be as hot as that! Low and behold he finishes the barrel in one go without spilling a drop or shedding a tear although now he looks a little worse for ware and a slight shade of purple.

 

“OOOKAEYY! WAAZ NEXXT!

 

The innkeeper walks the wobbling warrior over to a large wooden door with DANGER painted across its front, undoes several large locks and opens the door to reveal darkness.

The brave warrior walks straight in and the innkeeper quickly closes the door behind him.

 

There is nothing for a while, just silence. Then from nowhere theres a scream and the most terrible banging. Growls, roars, more screaming. The noise seems to go on for hours and then suddenly without warning silence decends again.

 

Everybody in the inn is sure the warrior is dead until theres a gentle knock at the door. The innkeeper swings the door open to find the warrior standing there, his armour torn and he’s bruised and bloody. He looks terrible!

 

“Roight” slurs the warrior.

 

“Where's yur Granny wiv the bad tooth!!”

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
jeg spør her jeg.. håper det går greit.

 

jeg var i party med en "dude" for en stund siden, han hadde en slag addon som han så hva som droppet i hver instance, og hvilke bosser det droppet fra.

 

noen som vet hvilken addon jeg snakker om?

6586341[/snapback]

Atlas Loot heter addon'n.

Lenke til kommentar

Er det positivt eller negativt å bruke healers til å gjøre litt ekstra dmg mot Ragnaros? Tror han sendte en god del ekstra fireballs mot oss etter vi gjorde det. Så vet ikke helt hvordan taktikken burde være. Hvordan gjør dere det?

 

(Wipa på under 1% i dag forresten. Rett før jeg rev ut øynene mine når den siste stakkaren falt)

Lenke til kommentar

Idag tok vi Razorgore ned på 90%, og det er første gangen vi har kommet forbi fase 1.

Vi hadde bare 2 hunters, 2 warlocks og 4 druids til å kontrollere drager, men shamanene klarte jobben med legionærer godt. Selv om vi hadde ganske lite folk som kunne kontrollere dragonkins, så gikk det veldig bra! Magene datt fort, hunterne og warlockene gjorde en veldig bra jobb, og vi kom til slutt forbi den ekle, ekle fase 1. Vi slet litt med aggrokontroll på tanks i fase 2, og jeg fikk jo ikke aggro i det hele tatt fra den ene shamanen. Fikk aggroen sammen med en annen warrior etter hvert, men fikk lite heals på grunn av den heller nedskjærte bestanden. Likevel, kul boss, og vi tar ham neste gang. :D

 

edit: Stor takk til Bamse_ aka Roosa, som var med på å hjelpe oss på vei. :)

Endret av BurTMastA
Lenke til kommentar

.. og jeg har gått opp 3 levels, snappet med meg en Dire claw of fiery wrath (17 firedmg), Aquementas-offhanden (20dmg), Fire ruby fra classquesten (+100 firedmg på neste spell + 1-500 mana), vunnet AV og fått wanden.

 

Må si firespec funker helt kanon i AV, selv om jeg får resists innimellom. Men, det skulle bare mangle når jeg er 54 og de er 60. Gleder meg til jeg runder 60, da blir det respec til 21/30/0 og PoM-Flamestrike + Blast wave. :D

 

Ja, og så har Chinese glod farmers fått ny uniform og tøffifisert tabard.

post-5643-1154315810_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...