Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer å quitte guildet, slutte å spille og alt det dritet ...

 

Guildet mitt brukte 6 TIMER I ZG!!!!!!11one og jeg har en jobb å gå til, venner og et band. 6 timer uten noe grunn er jævlig mye tid når jeg i tillegg skal skifte "main" om noen dager ...

 

Peace out

 

ædit: det skal sies at vi tar hele MC og onyxia på 3 ...

Endret av Andreaz_
Lenke til kommentar
En full ZG run tar litt tid, men 6 timer var mye. Er du nødt til å være med på hele da?

6612274[/snapback]

 

Vi skulle egentlig i BWL da, og når du har signet til et raid får du minus DKP hvis du leaver. Lite viste jeg at det ble 2x ZG istedefor BWL den dagen...

 

Skal ikke mer til for å drepe alt mot som var igjen i kroppen min. 1 ZG dreper all min "game experience". Dette suger. Var/er ikke noe gøy lengre.

Lenke til kommentar
Jeg har vært med i et par UBRS-grupper som har fått meg til å undre litt, ja. Typ warrior som jogger inn i alle eggene "to meik dis as quik ass possible u c?", folk som hopper ned til Rend før vi har clearet alt før ham og lignende.

 

:)

6612645[/snapback]

 

Bare kos med litt utfordringer da, dessuten kan du drikke/ete eter første "wave" der nede .. ikke noe problem det

Lenke til kommentar
Problemet er jo at de ikke greier å holde på alle sammen, og så fort jeg hiver en heal så kommer halvparten mot meg.

6612691[/snapback]

 

jeg kjenner meg litt igjen der, men da er det JÆVLIG enkelt å skylde på at jeg var shadowspecced ... idioter - jeg får jo ikke mer aggro av den del.

 

Ble kicket ut av BRD partyet etter jeg vant en FR cloak (stamina spirit og 12 FR). Alle andre needet, jeg sa det var priest cloak og needet . vant - da ble jeg kicket ^^

 

Værste av alt var at alle de andre søg, det var ikke jeg :(

Lenke til kommentar
Problemet er jo at de ikke greier å holde på alle sammen, og så fort jeg hiver en heal så kommer halvparten mot meg.

6612691[/snapback]

 

jeg kjenner meg litt igjen der, men da er det JÆVLIG enkelt å skylde på at jeg var shadowspecced ... idioter - jeg får jo ikke mer aggro av den del.

 

Ble kicket ut av BRD partyet etter jeg vant en FR cloak (stamina spirit og 12 FR). Alle andre needet, jeg sa det var priest cloak og needet . vant - da ble jeg kicket ^^

 

Værste av alt var at alle de andre søg, det var ikke jeg :(

6612704[/snapback]

 

Hva gjør en cloack med stamina og spirit mer priest enn druid/mage/lock/hunter?

søg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...