Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gått fra level 36 til 38 på gnome roguen min. Desolace; jeg håper at jeg aldri må sette fot i de triste fjellene igjen, brenn.

 

hvorfor hopper jeg plutselig ut av WoW nå og ikke kommer inn igjen? :dontgetit:

så plutselig at flere av folk i guilden datt ut, så datt jeg ut og ikke kommer inn igjen :dontgetit:

 

EDIT: må kose på Gnomish Death Ray. møtte en 36 Tauren Shaman på veien inni Desolace.

Ambush, Gauge, Death ray, SS. han skjønte ikke hva som traff han :wee:

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
Hmm, jeg begynner å bli litt lei av wow nå. Jeg gidder ikke å raide så mye, jeg vet ikke. Virker pauser?

6592630[/snapback]

Anbefaling: Freeze accounten. Jeg gjorde det for ca. 2 måneder siden, føler meg fri! :D

6592646[/snapback]

Vill ha full t1 først, mangler bare chest og leggings. Hadde vært fint å ta en pause/avslutte sånn. Blir mye mindre tid til raiding når skolen begynner.

Lenke til kommentar

56 nå. Tok 60-respeccen litt på forskudd, og gikk ned til PoM i arcane-treet og resten i fire. Fikk testet det ut når en druid/hunter-duo ganket meg i Fungal rock. PoM-Pyro-Fireblast på hunteren, 10% hp igjen, han la på sprang og ble knertet av noen gorillaer. 10% durabilityloss også, ikke gale. :)

 

Plukket også opp 2x sulfuron ingots for 525g, blir spennende å se om jeg får tjent noe på dem.

 

Må også si at jeg ikke skjønner helt hvorfor folk klager over at det tar så lang tid fra 50-60. Quester og ting å gjøre overalt, jo. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...