Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hmm du har vel Android 2.1 eller 2.2? Market finner ikke programmer som er ment for 2.1 hvis du har 1.5 fremdeles f.eks..det er det eneste jeg kan komme på som grunn.

 

Den virker helt greit, måtte registrere serienummeret på authenticatorn på battle.net-sida og en kode, også viser den bare forskjellige koder og man har 20 sekunder på å skrive den inn mens man logger inn, før den hopper til en annen kode.

 

Ikke søk på hele navnet, prøv bare battle.net

 

Edit: jeg sendte forresten en GM petition i sted og ble kontaktet innen 10 minutter av GM! Han skulle sette igang etterforskning av kontoen min og gi tilbake alt som var mistet av penger og items (baggene var tømt også). Det kunne ta inntil et døgn. Nice service, Blizz :thumbup:

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har HTC touch pro HD. Synd at wow authenticator ikke støtter denne, siden jeg kunne trengt den. Anyways. Hvilken musikk synest dere er best å høre på mens dere spiller wow egentlig? Personlig så hører jeg på Pendulum og infected mushrooms fra morra til dag, mens om kvelden hører jeg på Howard Shore (ringenes herre musikk osv).

Lenke til kommentar

Lawl, jeg går faktisk og nynner på Pendulum sin Tarantula as we speak.. FØR jeg leste posten din.

 

Ellers kjører jeg gjennom hele back catalogue til band jeg liker f.eks. en plate til men ikke har hørt alt det andre enda. Alle Jethro Tull-platene, alle Genesis-platene, alle Saxon-platene etc.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...