Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, det har jeg ikke tenkt på xD Jaja, mye ekstra strength da :p

Uansett, de dragon's eye gem typene er verdt det. Går jo ut fra at cata gir noen tilsvarende gems.

 

Edit: Hvordan kan man da stacke ArP? Ser at det kommer fra talents, men tviler på at talents gir 100% ArP? :p

Endret av Necleto
Lenke til kommentar

Ah, det har jeg ikke tenkt på xD Jaja, mye ekstra strength da :p

Uansett, de dragon's eye gem typene er verdt det. Går jo ut fra at cata gir noen tilsvarende gems.

 

Edit: Hvordan kan man da stacke ArP? Ser at det kommer fra talents, men tviler på at talents gir 100% ArP? :p

 

 

det blir fjerna helt.

sammen med masse annent. mest pga det er for vanskelig å balansere atm.

Lenke til kommentar

Hva i helsike..her kommer jeg hjem fra jobb og sjekker mail, så ligger det masse mailer fra Blizzard om password change on your account og your account has been suspended for 3 hours for selling gold for real-life money..

 

Kom ikke inn på battle.net i det hele tatt, men fikk lov å bruke "forgot password"-tingen og fikk laget et nytt.

Endret emailen min også. Men WOW-kontoen er jo status Suspended, hvordan fikser jeg det?

 

Faen, trodde ikke jeg kunne bli hacka, jeg..lasta ned authenthicator til mobilen nå.

Lenke til kommentar

Her er det tydeligvis noen som ikke har fulgt med.

 

Vi får noe som heter Mastery isteden. Mastery øker tre ting for hvert spec i hver klasse. Husker ikke i farta alt som ble økt, men det kan du finne ut selv ved å lese på MMO-Champion.com

Har visst ikke fulgt med nei :p Men det blir nok bra.

Lenke til kommentar

Hm, jeg kom meg inn på WoW igjen nå, og alle karakterene mine er der, men mainen min er tømt for penger (hadde 2500)..nå er det 30G left. Alle itemsene mine er fortsatt på.

 

Da er det vel bare å kontakte GM ingame og høre hva som skjer videre..merkelig at det står account status: SUSPENDED på account managment på b.net, men jeg fortsatt kan logge inn og spille.

 

Edit: Jeg tar veldig gjerne imot råd på PM fra andre som har opplevd hacking. Jeg har fått tilbake battle.net kontoen min selv ved å endre passord med "forgot password", og endret emailadressen til en ny. Addet authenticator og fikk logget inn på wow-kontoen. Nå scanner jeg med antivirus før jeg snakker med GM. Har vel gjort alt riktig da?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hvor får dere kjøpt gaming time med Spend on kortet?

 

Funker det å føre pengene på kortet over til paypal?

 

Eller er det et spesielt sted du kjøper det, hvor du betaler med kortet?

 

Betal på Battle.net akkurat som om det var et skikkelig VISA-kort. På navn skriver du "Spendon" som fornavn og "Gavekort" som etternavn.

 

Dinget 80 på DK-en i dag/går :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...