Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Btw, ingen som spiller warlock i PvP her? Trenger tips til gemming og enchanting, taktikk for 2v2 med frost mage.

 

Til nå har vi testa den mer forsiktige CC-metoden, men det funket dårlig, da det blir mye surr sånn plutselig. Rush derimot funker bra på noen baner (spesielt UC-banen). Jeg rusher og stunner dem, fearer den som blir sheepa av magen (avtalt på forhånd seff) og begge nuker den andre, slowes av magen seff.

 

Noen som har en bedre metode for frostmage-destrolock? Jeg tror haste is key for destrolock i PVP. Få en Immo og Conflag inn, for så å få en Chaos og noen Inci inn med 1.1 casting time er bedre enn 5k SP.

Lenke til kommentar

Den instancen jeg synest er mest irriterende å finne veien til er Mauradon. Men er egentlig ikke noe problem det heller. Bare løpe til du finner første instance portalen. Løp inn. Er det feil instance så er det bare å løpe ut igjen, da kan du klikke "Port back to dungeon" så havner du i riktig instance.

Lenke til kommentar

Den instancen jeg synest er mest irriterende å finne veien til er Mauradon. Men er egentlig ikke noe problem det heller. Bare løpe til du finner første instance portalen. Løp inn. Er det feil instance så er det bare å løpe ut igjen, da kan du klikke "Port back to dungeon" så havner du i riktig instance.

Den har jeg prøvd å finne veien til flere ganger, fant aldri en inngang. Ene gangen måtte jeg bare gå fra gruppa, for healeren fikk ikke ressa meg mens jeg leita etter inngangen. Blir glad av sånt...... :p

Lenke til kommentar

I dag har jeg vært 6 ganger i Utgarde keep, og hver gang wiper gruppa når vi kommer til Skarvald the Constructor og Dalronn the Controller. Kan noen gi noen råd om hvorledes disse skal tas? Etter hva jeg har lest bør Dalronn tas først, fordi Skarvald kommer tilbake som spirit og slår løs på gud og hvermann. Men de gangen gruppa har fått til dette, altså drept Dalronn først, så wiper vi raskt etterpå. Hva er det som skjer? Siste (og beste) gruppe besto av folk fra lvl 69 til 72. Vi hadde ingen problemer før disse to.

Lenke til kommentar

De to vanligste probleme er vel

1. at Tanken mister aggro

2. at healeren ikke healer nok

 

Lenge siden jeg har gjort UK nå, så er ikke helt sikker.

Da ser det nok ut som om healer er problemet, har inntrykk av at tanken holder aggro bra nok, men vi stryker med likevel. Jeg får vel bare fortsette å prøve, dukker vel opp en annen dungeon etterhvert. Men det hadde vært forferdelig gøy å klare denne også... :)

Lenke til kommentar

I dag har jeg vært 6 ganger i Utgarde keep, og hver gang wiper gruppa når vi kommer til Skarvald the Constructor og Dalronn the Controller. Kan noen gi noen råd om hvorledes disse skal tas? Etter hva jeg har lest bør Dalronn tas først, fordi Skarvald kommer tilbake som spirit og slår løs på gud og hvermann. Men de gangen gruppa har fått til dette, altså drept Dalronn først, så wiper vi raskt etterpå. Hva er det som skjer? Siste (og beste) gruppe besto av folk fra lvl 69 til 72. Vi hadde ingen problemer før disse to.

Vedder på at problemet er at når han nekrofyren resser seg/han andre så fortsetter folk å slå på han som ikke kan miste liv. Hjelper også om range hugger han melee fyren så mye som mulig så han ikke charger til helvete vekk hele tiden.

Lenke til kommentar

I dag har jeg vært 6 ganger i Utgarde keep, og hver gang wiper gruppa når vi kommer til Skarvald the Constructor og Dalronn the Controller. Kan noen gi noen råd om hvorledes disse skal tas? Etter hva jeg har lest bør Dalronn tas først, fordi Skarvald kommer tilbake som spirit og slår løs på gud og hvermann. Men de gangen gruppa har fått til dette, altså drept Dalronn først, så wiper vi raskt etterpå. Hva er det som skjer? Siste (og beste) gruppe besto av folk fra lvl 69 til 72. Vi hadde ingen problemer før disse to.

Vedder på at problemet er at når han nekrofyren resser seg/han andre så fortsetter folk å slå på han som ikke kan miste liv. Hjelper også om range hugger han melee fyren så mye som mulig så han ikke charger til helvete vekk hele tiden.

Du er nok inne på noe der ja. Var i ei gruppe nå, ingen problemer over hodet, ærlig talt syns jeg ikke vi så han fyren som dukker opp i det hele tatt, men det var vel fordi vi drepte Dalronn først. Jeg oppdaga også at jeg har vært i den dungeonen før, kjente igjen siste bossen; så da må jeg ha vært med på et smertefritt løp før en gang også. Da la jeg ikke særlig merke til de to problem-folke i det hele tatt...Må slutte å spille seint på kvelden tror jeg.... :)

Lenke til kommentar

Goldsellerne begynner å bli mer desperate merker jeg meg. :p

Fikk nettopp en mail hvor jeg fikk tilbudet om "10kgold+sexy pic" for 120 kr. :p

 

"Use the code on my site ,u can get the bottom price and 10% gold for free . and when I get ur order ,I will send a veryveryvery sexy pic if u want it :p"

 

Plutselig ble det mer interessant å kjøpe gull, ha-ha-ha! :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål: Accounten er frozen og har vært det siden påske. Lurte på om jeg har noen mulighet til å sjekke lvl på alts uten å kjøpe game time.

 

Ikkekjapt spørsmål (hodet vandrer mens man logger på): Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg skal starte igjen til Cata kommer ut. Men er litt usikker på hva jeg skal gå. Har lock, pala og shaman på 80, men eneste som frister å spille videre der er shamanen. Har fundert litt på å levle opp en mage (derfor jeg vil sjekke altsa) og kjøre den som main. Så falt jeg også for fristelsen å levle opp en worgen hunter siden jeg aldri har fått spilt noe særlig med den classen. Det blir mest sannsynlig en alt siden et par kamerater skal gjøre det samme.

 

Så basicly står jeg mellom mage og shaman. Har null erfaring med mage over lvl 30. Shaman har jeg både dpsa og heala med. Foretrekker å dpse, men med shamanen merka jeg at dpsen stoppa opp brått. Er ikke et spørsmål lenger detta. Mage eller shaman? Hvordan ligger classene ann?

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...