Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

En DK med 6010 GS som spurte meg litt om noen ting. viste seg at han gjorde dårlig på Dummy med dps. etter 2 min på dummy og 5 min med skriving gjorde han det MYE bedre :D elsker følelsen når folk faktisk skal skrive i caps "TAHNK YOU!" mer en en gang etterpå :3

 

Jepp, det er gøy å hjelpe folk som faktisk blir merkbart bedre av hjelpen.

Har hjulpet en i guildet for en stund siden, han er ganske ny til raids, har egentlig spilt mest solo til nå.

Brukt 2-3 timer med hjelp til specc og gems og han begynner å skjønne ting, craftet også nye bracers til han.

Skal til ICC med han på onsdagen, skal bli morsomt å se hvor mye han faktisk har lært.

 

Det er også veldig gøy å få applicants som ikke vet opp eller ned, som jeg veileder, deretter slenger i trynet mitt hvor elitist jeg er ELLER takker meg fordi jeg lærte dem klassen deres, og et par uker etterpå ser jeg de har fått trial i en annen ok/god guild ;P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres kjent ut.

 

Jeg vet ikke hvordan det er på Alliance-siden på AD Maeriwen, men på Horde så snakker de fleste GM's av større guilds(ikke alle selvsagt) en del sammen. Advarer hverandre om guild hoppere

 

Har hatt mange tilfeller hvor noen har skrivet application til andre guilds uten at nåværende guild (som di er på trial i) vet om det. Lyver om DPS, gear, erfaring osv ovs i appen til det andre guildet.

 

GM's i de to guildene snakker sammen og personen står der plutselig guildløs. :cool:

Endret av Ercles
Lenke til kommentar

Jeg lagde meg faktisk en tank-macro til Paladinen når jeg holdt på å soloe Molten Core.

 

Var litt enklere å trykke 3 - 3 - 3 - 3 - 3 - vent - 4 - 4 - 4 - 4 - 4 - vent - 3.... :p

Før det trykte jeg:

E - Shift+4 - Q - 1 - E - Shift+3 - Q - Shift+4 - E - 1.... :p

 

Til druid trenger man ikke macro :p (tank) :p

Lenke til kommentar

Jeg lagde meg faktisk en tank-macro til Paladinen når jeg holdt på å soloe Molten Core.

 

Var litt enklere å trykke 3 - 3 - 3 - 3 - 3 - vent - 4 - 4 - 4 - 4 - 4 - vent - 3.... :p

Før det trykte jeg:

E - Shift+4 - Q - 1 - E - Shift+3 - Q - Shift+4 - E - 1.... :p

 

Til druid trenger man ikke macro :p (tank) :p

 

Til en Deathknight tank trenger man pannen sin. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det er også veldig gøy å få applicants som ikke vet opp eller ned, som jeg veileder, deretter slenger i trynet mitt hvor elitist jeg er ELLER takker meg fordi jeg lærte dem klassen deres, og et par uker etterpå ser jeg de har fått trial i en annen ok/god guild ;P

 

Det der er også skikkelig gøy..

Lenke til kommentar

Jeg lagde meg faktisk en tank-macro til Paladinen når jeg holdt på å soloe Molten Core.

 

Var litt enklere å trykke 3 - 3 - 3 - 3 - 3 - vent - 4 - 4 - 4 - 4 - 4 - vent - 3.... :p

Før det trykte jeg:

E - Shift+4 - Q - 1 - E - Shift+3 - Q - Shift+4 - E - 1.... :p

 

Til druid trenger man ikke macro :p (tank) :p

Joda. For mest mulig TPS som en feral druid tank, må du rotere mellom mangle, lacerate, swipe og faerie fire. Så jeg har en 4-angrepsmacro som gjør akkurat det. Maul også, selvsagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...