Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som kan anbefale steder å levle 71-80? Jeg har gjort mange quester i Borean Tundra, og tenker å gå til Howling Fjord på lvl 72, slik at jeg får masse nye quester, for så å bevege meg videre til Grizzly hills, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre etter det.

 

Obs: Elsker å grinde, så hvis dere vet om sweetspots hvor jeg kan samle opp masse mobs og tanke dem med Paladin uten å miste for mye mana eller HP, og få rask XP, så hadde det vært veldig greit. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Kobler til nettet, går på market, laster ned, trykker sync eller noe, får opp et laaangt siffer, logger på battle.net og legger inn authenticator. Lukk den og åpne på nytt, når tikker det sånn stuff (om ikke, ta å trykk meny og bytt til setup eler noe), så skriver du inn koden og logger inn.

Prøv, tar max 3 min.

Lenke til kommentar

Noen her som kan anbefale steder å levle 71-80? Jeg har gjort mange quester i Borean Tundra, og tenker å gå til Howling Fjord på lvl 72, slik at jeg får masse nye quester, for så å bevege meg videre til Grizzly hills, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre etter det.

 

Obs: Elsker å grinde, så hvis dere vet om sweetspots hvor jeg kan samle opp masse mobs og tanke dem med Paladin uten å miste for mye mana eller HP, og få rask XP, så hadde det vært veldig greit. :)

 

Jeg begynte i Borean Tundra, flyttet meg til Howling fjord etter ca 30 quester, gjorde 50 quester i Howling Fjord > Might of Dragonblight > ca. 70 quester i Icecrown = Ding 80.

 

På hunteren gikk jeg Nothing Boring About Borean før jeg questet ca. 50 quester i Zul'drak og dinget 80 etter at rep i Storm Peaks var ferdig.

Lenke til kommentar

Har du heirloom items så kan du skippe ganske så mye :thumbup:

 

Selv har jeg alltid begynt på i Howling fjord pga level 68, så videre til Borean > DB > Zuldrak > Sholozar basin > Icecrown > Storm peaks, men, gjør som oftest bare de letteste quest + alle dungeons quests, de bruker som oftest å gi enn del XP (inkl xp man får fra mobs i dungeon)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...