Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Paladins er ubalansert som helvete i PvP. Man har seks gratis sekunder der man kan hamre løs så mye man vil uten at motstanderen kan gjøre noe som helst, og om det ikke funker kan man bare shielde seg og heale for så å gjøre det samme igjen. Paladins er grunnen til at jeg nesten aldri går PvP som hunter lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Expansion Release date confirmed!

 

Den nye utvidelsen vil komme til Kina den 31 August.

 

 

For den som ikke er informert, Kina har til dags dato ikke hatt Wrath of the Lich King, og de får den nå om en uke. :)

 

 

I loled :p

 

aa i går var kjedlig , 3 timer med whips på putriside 10 m hc , mest pga lagdeamon ^^ , så viste det seg at de 2 som hadde problemer hadde satt ruteren sin inne i skapet for og rydde litt og den gikk varm der inne ..... og da var det 30 min raid time igjenn , klarte dog og wilpe like bra etter på , men da var ivertfall ikke plauge noe problem men phase shift med 2 adds

Lenke til kommentar

Expansion Release date confirmed!

 

Den nye utvidelsen vil komme til Kina den 31 August.

 

 

For den som ikke er informert, Kina har til dags dato ikke hatt Wrath of the Lich King, og de får den nå om en uke. :)

 

Ikke bare det, men de sensurerer alt som har med død og gjøre i tillegg. Skeletal gryphons blir for eksempel til snowy gryphons, og skjeletter og slikt blir fjerna, i tillegg til at blod i spillet blir grønt. Flere forandringer kan man se her.

 

Merkelig i grunn, med tanke på hva slags ritualer de har der nede...

Lenke til kommentar

Det er jo helt latterlig. Skulle tro det var en verdensomfattende spøk på gang.

 

tviler. de bildene er fra WoW Model Viewer. eneste forskjell er .mpq filene fra Kina og Europa.

 

lo du virkelig eller var du mer "WTF"?

 

det var en kombo av fnising og en tanke som gikk noen sånt som "Skulle tro at dette var det nye Nord-korea."

Lenke til kommentar

Paladins er ubalansert som helvete i PvP. Man har seks gratis sekunder der man kan hamre løs så mye man vil uten at motstanderen kan gjøre noe som helst, og om det ikke funker kan man bare shielde seg og heale for så å gjøre det samme igjen. Paladins er grunnen til at jeg nesten aldri går PvP som hunter lenger.

Trinket, disengage, trap, om bubble løp, om ikke kite han til helvete og drep han på 2 sek?

Lenke til kommentar

Paladins er langt fra ubalansert...det er jo mange måter å kontre en ret paladin på. En flink hunter som gjør riktige ting på riktig tidspunkt (som er essensielt i PvP uansett klasse), bør ikke ha problemer med å slå en ret paladin rimelig raskt.

Det er igrunn mange klasser som ikke har spesielt store problemer med å drepe en Ret Paladin. Hunter, Warlock, Sub Rogue, gode Warriors, Mage, Priest osv osv...særlig priest og mage bør ikke ha noen problemer what so ever. Spellsteal/dispel/mass dispel i tillegg til overdrevent gode survival abilities (spesielt mage). I say no more.

Holy Paladin derimot...de er ikke nødvendigvis ubalansert, men jeg synes muligens de burde fått en eller annen form for nerf som gjør at de er litt mer mottakelig for damage.

 

Edit: Enda en sucky ting med ret paladin - har du prøvd å soloe en healer med mer enn 800 resi? Lykke til!

Jeg kom til 1934 rating i 2v2 som ret paladin forrige season. Etter det gikk jeg så lei at jeg har ikke rørt arena med han siden. Hvorfor? Fordi ret paladin rett og slett ikke er noe spesielt bra i PvP, og særlig arena. I BGs er de fortsatt ok, men laaaangt fra "king of the hill". Casters/ranged er og blir det beste i BGs.

Endret av Necleto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...