Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hvor fordandra er wow siden det kom ut, starta får 6/7 dager siden og jeg er blitt 70, synes dette er litt sykt, siden jeg kjøpte account når det kom ut, og spilte nesten 30dager ingame og var lvl 63 men husker at jeg brukte kanskje dobbelt så mye tid på vær lvl...

Du kjøpte spillet når det kom ut og levlet til level 63? Det er imponerende, for level 60 var max på den tiden. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Eller kjøpe "Sons of Hodir Commendation Badge" for triumph-emblems ;)

Strengt tatt så er vel det beste å kjøpe Relics of Ulduar fra AH, i allefall på Frostwhisper. Kjøpte vel 2000 stykker for noen gull, og voila, revered med SoH på noen minutter :D

Lenke til kommentar
Må man nødt til å gjøre questchain for å kunne kjøpe ting fra Sons of Hodir, eller går det ann å kjøpe rep fra triumph vendoren til det punktet hvor man er friendly eller bedre?

Du må gjøre quest-chain'en helt opp til punktet der du blir neutral eller friendly med de (husker ikke helt). Etter dette følger en serie med daily-quests du kan gjøre hos de for å øke reputation. Når du dinger neste reputation-level får du enda et ekstra daily-quest å gjøre, slik at du kan samle hakket mer reputation pr. dag. Ellers kan du drepe mobs rundt området de holder til, for å samle såkalte Relics of Ulduar som du kan levere inn for en viss sum reputation.

 

Nå skal det nevnes at jeg har hatt en pause fra WoW på rundt 3-4 måneder, så jeg kan dessverre ikke forklare hundre prosent knirkefritt ettersom hukommelsen ikke er på topp. Jeg tenker å starte så smått igjen, og tittet innom tråden pga. ren nysgjerrighet.

Håper uansett at jeg fikk hjulpet litt. :)

 

eh etter å ha blitt neutral med dem så kan han turne in relic of uldar for rep opp til exalted :D

Riktig, ja. Var bare litt dårlig formulert av meg. :D Og, som sagt av andre, kan man også kjøpe på AH. Dette gjorde ikke jeg ofte, siden det ikke var særlig billig for min del. Liker å grinde litt også. Avslappende. :p

Endret av Smål
Lenke til kommentar

Har bare sett BH droppe 1 gang, på rogue alten, tapte rollen.

Jeg har nok cash på priesten til å kjøpe den, men er veldig usikker på om jeg skal. Har raiding guild som gjør icc10(25m alt annet). Og jeg kan få oppgraderinger derfra, men det kan ta kort eller utrolig lang tid. Er vanskelig valg å ta, om jeg får takk i BH via drop, om jeg skal selge eller bruke den. Er ikke lett å velge :p

Lenke til kommentar
Jeg har sett 2 Hilts droppe. Jeg vant og solgte begge to.

 

Var jaggu rette personen til å vinne og. Mister "I own the inscription market alone and make tons of cash everyday" =)

 

Edit: men sånn sett bedre deg enn noken andre. Dk som ikkje har råd til repairbills engang etc...og har heller ikkje verken gemma eller enchanta gearet sitt.

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar
Dilemma, vant faktis Battered Hilt og greier ikke å finne ut om jeg skal prioritere mage eller warrior :p

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...am&n=Jiinxs

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=X%C3%A9ro

 

Linken ble litt rar på den andre armory linken. Men navnet er Xéro ;P

Anbefaler deg å selge hilten. Du får gode nok våpen andre plasser, og pengene du får far hilten er deilig.

Lenke til kommentar
Edit: men sånn sett bedre deg enn noken andre. Dk som ikkje har råd til repairbills engang etc...og har heller ikkje verken gemma eller enchanta gearet sitt.

 

Men det er fortsatt trist å tenke på at mest sannsynlig alle Battered Hilts på auction house har blitt vunnet med "Need" roll.

Lenke til kommentar
Jeg får ikke installert auctioneer, får bare dependency disabled. Har avinstallert og installert det flere ganger, får det ikke til å fungere.

Har du enabled alle de ekstra addon du trenger for at auctioneer skal funke? Er ikke bare én men flere du må aktivere og kan like godt enable out-of-date-addons. For å være på den sikre siden.

 

Edit: men sånn sett bedre deg enn noken andre. Dk som ikkje har råd til repairbills engang etc...og har heller ikkje verken gemma eller enchanta gearet sitt.

 

Men det er fortsatt trist å tenke på at mest sannsynlig alle Battered Hilts på auction house har blitt vunnet med "Need" roll.

Tja, du er vel kanskje innpå noe der.

Endret av Léon_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...