Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

jaja vi kan diskutere om jeg fortjente den eller ikke en annen gang men vil vite om noen som har prøvd og få den tilbake selv om de veit de har gjort det...

Har ikke noe lyst til å hjelpe deg :) Forestill deg at denne karen holder opp en annen finger :thumbup: så får du vite hva jeg synes om botting :)

 

var ikke botting men en annen type third party software ;)

 

Men takk for all "sympatien" :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jaja vi kan diskutere om jeg fortjente den eller ikke en annen gang men vil vite om noen som har prøvd og få den tilbake selv om de veit de har gjort det...

Har ikke noe lyst til å hjelpe deg :) Forestill deg at denne karen holder opp en annen finger :thumbup: så får du vite hva jeg synes om botting :)

 

var ikke botting men en annen type third party software ;)

 

Men takk for all "sympatien" :new_woot:

 

Si nu ka du har brukt, har lyst å prøve...

Lenke til kommentar

Apropos ban...

 

Når det var global trade-chat lusket jeg meg inn på en tysk server, sa en liten hilsen til en viss person som var sentral i Tyskland under andre verdenskrig, og fikk tre dagers ban. Ikke å anbefale. Fullstendig fortjent ban, også. :) Følte for å nevne det, for det var så idiotisk av meg at jeg bare ler av det i ettertid. Selvom det var ganske surt å gå uten WoW i tre dager når jeg var på mitt absolutte "må-spille"-punkt.

Lenke til kommentar

Account: xxx

Date of Violation: 26/12/2009

Character name involved: xxx

Type of violation: Chat policy violation.

Details of incident: Racial/ethnic harassment using in-game chat channels.

Consequences for account: Warning placed on account and account suspended for 24 hours.

 

 

Jeg ble også banned i 24 timer en dag, men har ikke peiling på hvorfor. Var ikke online den dagen:D

Prøvde å ringe blizzard Support men var selvfølgelig på en søndag.

Lenke til kommentar
Har ikke tilgang på wowsider og sånn fra jobb så spørr her:

 

En kompis av meg har en aliance karakter på en server, som har skal flytte over til min server og samtidig gjøre om til horde. Hva vil det koste til sammen?

 

 

=)

 

antar ca 5-600, var litt for lat til sjekke, men det er omtrent den summen han/hun bør belage seg på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...