Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

sett den i windowed mode så ikke lok ned wow bare åpne firefox eller hva du bruker ^^

 

Hvor fordandra er wow siden det kom ut, starta får 6/7 dager siden og jeg er blitt 70, synes dette er litt sykt, siden jeg kjøpte account når det kom ut, og spilte nesten 30dager ingame og var lvl 63 men husker at jeg brukte kanskje dobbelt så mye tid på vær lvl...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurte på om jeg bør vente med å kjøpe pvp gear til season 8? Jeg har endel triumph emblems nå, og lurte på om jeg bør stacke det i tilfelle det er mulig å kjøpre relentless for det når det blir degradert pga av s8? Eller vil dem bli mulig å få kjøpt for frost?

Lenke til kommentar
For å få tilgang til quartermasteren må en fullføre questchainen hvis jeg ikke tar feil.

Okay, takk :)

 

Noen andre som har plagdes med å betale med Visa hos Blizzard? (Ikke Electron). Får payment rejected hver eneste gang (Prøver med namechange), penger på kortet er ikke akkurat problemet her. Har aldri hatt problemer før, så skjønner ikke hva som er galt denne gangen.

En av mine kompiser sleit veldig med det der for en ukes tid siden. Endte opp med at Blizzard bannet Visa payments for han, så han måtte skrive til Blizzard for å fikse det.

 

Er tydeligvis noe bug med betalingen hos Blizzard om dagen.

Lenke til kommentar
Må man nødt til å gjøre questchain for å kunne kjøpe ting fra Sons of Hodir, eller går det ann å kjøpe rep fra triumph vendoren til det punktet hvor man er friendly eller bedre?

Du må gjøre quest-chain'en helt opp til punktet der du blir neutral eller friendly med de (husker ikke helt). Etter dette følger en serie med daily-quests du kan gjøre hos de for å øke reputation. Når du dinger neste reputation-level får du enda et ekstra daily-quest å gjøre, slik at du kan samle hakket mer reputation pr. dag. Ellers kan du drepe mobs rundt området de holder til, for å samle såkalte Relics of Ulduar som du kan levere inn for en viss sum reputation.

 

Nå skal det nevnes at jeg har hatt en pause fra WoW på rundt 3-4 måneder, så jeg kan dessverre ikke forklare hundre prosent knirkefritt ettersom hukommelsen ikke er på topp. Jeg tenker å starte så smått igjen, og tittet innom tråden pga. ren nysgjerrighet.

Håper uansett at jeg fikk hjulpet litt. :)

Endret av Smål
Lenke til kommentar

Men det rareste er jo at jeg (for noen dager siden) klarte å betale for namechange (5 ganger faktisk), uten at det skjedde noe namechange. Ringte dem å de sa det hadde skjedd en feil (5 ganger, jøss). Så de betalte tilbake for de 5 gangene å sa de skulle fikse det sånn at jeg bare trengte å gjøre det på nytt en siste gang. Å nå kommer bare payment rejected :(

 

Begynner å bli en smule lei!

Lenke til kommentar
Må man nødt til å gjøre questchain for å kunne kjøpe ting fra Sons of Hodir, eller går det ann å kjøpe rep fra triumph vendoren til det punktet hvor man er friendly eller bedre?

Du må gjøre quest-chain'en helt opp til punktet der du blir neutral eller friendly med de (husker ikke helt). Etter dette følger en serie med daily-quests du kan gjøre hos de for å øke reputation. Når du dinger neste reputation-level får du enda et ekstra daily-quest å gjøre, slik at du kan samle hakket mer reputation pr. dag. Ellers kan du drepe mobs rundt området de holder til, for å samle såkalte Relics of Ulduar som du kan levere inn for en viss sum reputation.

 

Nå skal det nevnes at jeg har hatt en pause fra WoW på rundt 3-4 måneder, så jeg kan dessverre ikke forklare hundre prosent knirkefritt ettersom hukommelsen ikke er på topp. Jeg tenker å starte så smått igjen, og tittet innom tråden pga. ren nysgjerrighet.

Håper uansett at jeg fikk hjulpet litt. :)

 

eh etter å ha blitt neutral med dem så kan han turne in relic of uldar for rep opp til exalted :D

Lenke til kommentar
Lurte på om jeg bør vente med å kjøpe pvp gear til season 8? Jeg har endel triumph emblems nå, og lurte på om jeg bør stacke det i tilfelle det er mulig å kjøpre relentless for det når det blir degradert pga av s8? Eller vil dem bli mulig å få kjøpt for frost?

 

Du vil kun få kjøpt relentless for frost emblems. Furious for triumph.

Lenke til kommentar
For 10 timer siden

Stormscale is full, position in queue: 1278

..... Flere servere som er sånn?

 

På al'akir må du vere online før 5 ellers begynner det med 600 i kø, så stiger det til 1000-1500 utover kvelden:p Så opplever det hver kveld ja.

 

Veldig irriterende når folk glømmer det og vi må vente lenge før raids kan begynne da mange sitter i kø.

Lenke til kommentar
Driver å levler alchemy nå, akkurat blitt grand master. Kjøper alt av mats på AH, da jeg ikke er herbalist.. Men altså, hvor tungvindt er det egentlig? Er det bare jeg som er dum eller må man reise mellom AH i en av gamlebyene og trener'n i northrend HELE tida? ._.

Hadde en alt charcter som jeg brukte som bank og bare sendte alt mellom disse 2 for å slippe å gå fram og tilbake fra OG/Dalaran.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...