Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller kjøpe "Sons of Hodir Commendation Badge" for triumph-emblems ;)

Strengt tatt så er vel det beste å kjøpe Relics of Ulduar fra AH, i allefall på Frostwhisper. Kjøpte vel 2000 stykker for noen gull, og voila, revered med SoH på noen minutter :D

Jeg sier ikke at å bruke emblems på rep er den beste løsningen, men jeg bare kommenterte at løsningen var der ;)

Lenke til kommentar
Eller kjøpe "Sons of Hodir Commendation Badge" for triumph-emblems ;)

 

Jeg sier ikke at å bruke emblems på rep er den beste løsningen, men jeg bare kommenterte at løsningen var der ;)

Spørsmål: må man gjøre prequestene for å få tilgang til quartermaster vendor, eller får man tilgang med nok rep?

Isåfall er emblem metoden den raskeste om du ikke trenger å gjøre pre q.

Men trenger du det, er vel det egentlig det samme, og jeg mener det er bedre å kjøpe Relics of ulduar.

Lenke til kommentar

Prøvde 10man festergut på fredag, men var alt run så hadde problem med å få han ned. Men alle må ha rundt 5k ja, og som tank gjorde jeg også 5k så må hugse å telle med begge tanksa:) De får veldig stor dmg increase.

 

Brukte hele kvelden i går på 25 man, men fikk ikke han ned før enrage. Hadde vell rundt 10% igjen, og en total 120k raid dps.

Lenke til kommentar
Prøvde 10man festergut på fredag, men var alt run så hadde problem med å få han ned. Men alle må ha rundt 5k ja, og som tank gjorde jeg også 5k så må hugse å telle med begge tanksa:) De får veldig stor dmg increase.

 

Brukte hele kvelden i går på 25 man, men fikk ikke han ned før enrage. Hadde vell rundt 10% igjen, og en total 120k raid dps.

Må ha en minimum 135k Raid DPS før dere klarer å ta Festergut før enrage.

Var innom Festergut 25mann på Fredag, og da hadde vi 129k raid DPS på vårt beste.

 

Plagsomt at det var 2-3 stk amatører med rundt 4k DPS da, mens de beste lå på 8-10k dps.

Lenke til kommentar
Må ha en minimum 135k Raid DPS før dere klarer å ta Festergut før enrage.

Var innom Festergut 25mann på Fredag, og da hadde vi 129k raid DPS på vårt beste.

 

Plagsomt at det var 2-3 stk amatører med rundt 4k DPS da, mens de beste lå på 8-10k dps.

 

Samme problemet her også. Var 2-3 stykk som faktisk låg under meg og den andre tanken. Var ikke optimalt raid så får han sikkert ned neste gang når vi har litt flere som har gear. Har litt problem i guilden med folk som joiner som ikke spiller så mye, eller trials og har ikke sjanse å holde oppe med de som ligger på 7-9k dps.

Lenke til kommentar
tier på at dem nerfer han igjen ;>

Synes ikke det gjør noe at man må jobbe litt for å få ned en boss. ToC var alt for faceroll, ble alt for raskt lei det - er fint at blizzard lager ting litt "vanskelig" igjen.

 

Putricide var forøvrig en nytelse - fikk han ikke ned, men det å bare ha x antall forsøk gjør at man virkelig revurderer tactics på en helt annen måte enn når det ikke har konsekvenser om man whiper.

Lenke til kommentar
tier på at dem nerfer han igjen ;>

Synes ikke det gjør noe at man må jobbe litt for å få ned en boss. ToC var alt for faceroll, ble alt for raskt lei det - er fint at blizzard lager ting litt "vanskelig" igjen.

 

Putricide var forøvrig en nytelse - fikk han ikke ned, men det å bare ha x antall forsøk gjør at man virkelig revurderer tactics på en helt annen måte enn når det ikke har konsekvenser om man whiper.

 

For håpe de gjør det da, bossen ble jo nerfed engang allerede,kunne ha godt beholdt de 15% moar HP så folk får seg bedre gear for å gå videre i våres "vanskeligste" raid instance ;>

Lenke til kommentar
Putricide var forøvrig en nytelse - fikk han ikke ned, men det å bare ha x antall forsøk gjør at man virkelig revurderer tactics på en helt annen måte enn når det ikke har konsekvenser om man whiper.

 

Enig, Putricide på 25 man var fantastisk gøy, selv med limited attempts.

Lenke til kommentar
tier på at dem nerfer han igjen ;>

Synes ikke det gjør noe at man må jobbe litt for å få ned en boss. ToC var alt for faceroll, ble alt for raskt lei det - er fint at blizzard lager ting litt "vanskelig" igjen.

 

Putricide var forøvrig en nytelse - fikk han ikke ned, men det å bare ha x antall forsøk gjør at man virkelig revurderer tactics på en helt annen måte enn når det ikke har konsekvenser om man whiper.

Nå var jo ToC både Isimode og Faesrol så du kunne vel ikke forvente annet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...