Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har 5% miss mot mobs på samme level, mer om de er høyere (du vil bomme fælt om de er 3+ levler høyere). Du kan motvirke dette med sats som heter "hit", men disse begynner først å komme på utstyr rundt level 40 og oppover. Og da veldig lite.

 

Det jeg regner med at du også ser er parry og dodge, som får angrepet ditt til å bomme. Det er relativt lite du kan gjøre med dette før du får en stat som heter Expertise, som reduserer parry og dodge med gitte numre. Igjen, dette kommer tidligst på... noenog60-70-gear, så ikke bekymre deg for mye ennå.

Lenke til kommentar
Herregud så kjedelig hunter er!

Er level 64, og GIDDER rett og slett ikke levle noe mer.. Er så dritt lei av og bli drept av level 48 DK's.. Og jeg GIDDER ikke rerolle.. Tar såå lang tid og levle opp igjen.. Så tror jeg skal slutte med wow igjen.. FAEN

wow!

har du sitt lvl 48 dk's?!?! show me the screenshots!!

Lenke til kommentar
Hos oss er det ALLTID resto druid i toppen, han ligger ofte foran hele gjengen med 8-12% er helt sykt O_o

 

Priest selv og ligger på rundt 44-48% CoH healing, men tar ikke forbi druiden om jeg så spammer det.....

 

Druid vil vel også falle ned i healing meter i neste patch, > "Wild Growth now has a 6 second cooldown."

Lenke til kommentar
Herregud så kjedelig hunter er!

Er level 64, og GIDDER rett og slett ikke levle noe mer.. Er så dritt lei av og bli drept av level 48 DK's.. Og jeg GIDDER ikke rerolle.. Tar såå lang tid og levle opp igjen.. Så tror jeg skal slutte med wow igjen.. FAEN

 

Trodde ikke DK's fantes på den levelen der.

 

Start en DK du også, du er jo over 55, og siden du starter på 55 som DK så tar det jo ikke så alt for lang tid å dra igjen huntern din.

Lenke til kommentar
Herregud så kjedelig hunter er!

Er level 64, og GIDDER rett og slett ikke levle noe mer.. Er så dritt lei av og bli drept av level 48 DK's.. Og jeg GIDDER ikke rerolle.. Tar såå lang tid og levle opp igjen.. Så tror jeg skal slutte med wow igjen.. FAEN

48 DKs finnes ikke. Hvis du taper mot en level 48 i level 64 er det ikke klassen som suger det er du som suger.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...