Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter at wotlk kom, har jeg vinglet veldig mellom forskjellige karakterer. Har en rogue på 80, men likte den ikke noe særlig. Så nå har jeg hoppet litt mellom enhancement shaman og ret. paladin.

 

Et muligens dumt spørsmål, og uten en konkret fasit; hvilken av disse klassene er mest etterspurt på 80? (i første omgang heroics). Tror jeg nesten må bestemme meg fullt for en av de nå, og da kan det være mer motiverende å vite hvilken som vil være mest populær for gruppe. :)

Lenke til kommentar
Noen som har klart å komme til 450 i cooking? Det sa helt stopp for meg på 448, har laget Blackened Dragonfin siden det (grønn), men ingenting. Laget 34 i går, fisket 20 i dag, men ikke et eneste poeng. Er det andre måter å gjøre det på?

 

Kommer noko nye recipes med 3.0.8.

Så då når du nok 350 om du ikkje er komt der endo.

Lenke til kommentar
Etter at wotlk kom, har jeg vinglet veldig mellom forskjellige karakterer. Har en rogue på 80, men likte den ikke noe særlig. Så nå har jeg hoppet litt mellom enhancement shaman og ret. paladin.

 

Et muligens dumt spørsmål, og uten en konkret fasit; hvilken av disse klassene er mest etterspurt på 80? (i første omgang heroics). Tror jeg nesten må bestemme meg fullt for en av de nå, og da kan det være mer motiverende å vite hvilken som vil være mest populær for gruppe. :)

 

 

Ser oftest mangel på tanks til heroics (på Executus), så jeg ville sett litt på paladinen.

Lenke til kommentar

En paladin kan både være tank, DPS og Healer, så det er en av de klassene som passer best i endgame. Du kan fylle alle roller!

 

Hadde forresten en paladin som main/offtank sammen med en warrior. Jeg og en annen druid (tankspec) kjørte rundt og lekte oss i pewpew-form. Moro.

 

Samt, Naxx25 er nå cleara, på 2 dager. Utstyrsmessig har jeg en lys tid fremfor meg.

Lenke til kommentar

OK. Da lurer jeg på å kjøre på med paladin. Tenkte kanskje at totems ville være populært, men det er kanskje ikke slik lenger? Men det som bekymrer meg litt er at jeg ser grusomt mange av paldins nå.

 

Jaja, det er moro å spille pala, så det får være det samme! :)

Lenke til kommentar
Noen som har klart å komme til 450 i cooking? Det sa helt stopp for meg på 448, har laget Blackened Dragonfin siden det (grønn), men ingenting. Laget 34 i går, fisket 20 i dag, men ikke et eneste poeng. Er det andre måter å gjøre det på?

 

Har selv vært 450 i cooking i et par uker nå, men tok sin tid, og sine fisker, og ikke minst Northern Spices. Men er bare å fortsette å lage mat :p Ikke noe annet å gjøre!

Lenke til kommentar
OK. Da lurer jeg på å kjøre på med paladin. Tenkte kanskje at totems ville være populært, men det er kanskje ikke slik lenger? Men det som bekymrer meg litt er at jeg ser grusomt mange av paldins nå.

 

Jaja, det er moro å spille pala, så det får være det samme! :)

 

Det har ikke lenger så mye å si hva man har med seg, så lenge man har tre DPS, en tank og en healer, så klarer man alle heroics. Man tar ikke shamans på grunn av totemer men spec.

 

Om du velger tank eller healer kommer du nok til å få deg grupper, uansett hvor mange paladins det er :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...