Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

damagedonewb9.png

 

 

Jeg er da nr. 3, som druid offtank/DPS. Føler det er litt... feil...

 

*edit*

 

dette er forresten Overall Damage Done for Spiderwing og Plaguewing i Heroic Naxxramas.

Nå er ikke trash en god indikator. Som mage speccer jeg for bossen. Om jeg vil vinne overall damage speccer jeg aoe, men gjør da lav skade på bosser, som jo tross alt er det viktige.

 

Dessuten slacker folk på trash. Og som tank har du mye større dps-tid på trash. På en boss har du noen sekunder lenger i totalt, noe som ikke utgjør mye totalt. Men på trash utgjør det en større forskjell.

Lenke til kommentar
Jeg har flyttet WoW filen tilbake til programfiler, den lå en annen plass før, men nå lander ikke screenshottene mine i "Screenshot" mappen i WoW-mappen. Noen som vet hvor jeg finner disse?

 

Tror de ligger der WoW mappen lå før. Om jeg ikke husker feil er folderen hvor screenshots legger seg styrt av registeret (regedit). Kan titte innom det når jeg får min egen maskin fremfor meg.

 

Finner de ikke der. Forsøker å søke etter de, men finner de ingen plass. Flyttet Screenshotmappen fra WoW mappen min som ligger på C, over til "Felles" der WoW lå før - for så å se om mine screenshot landet der, men den gang ei.

 

De må da lagre seg en eller annen plass..

Lenke til kommentar
damagedonewb9.png

 

Jeg er da nr. 3, som druid offtank/DPS. Føler det er litt... feil...

 

*edit*

 

dette er forresten Overall Damage Done for Spiderwing og Plaguewing i Heroic Naxxramas.

 

Må nesten le litt når jeg ser dette her. Har dere nazitanks som faen ikke klarer bygge aggro eller slacker dere bare enormt mye? Tror ikke jeg ligger under 6000dps på trash clearing og aldri under 3000dps på noen bosser. Og jeg er langt fra toppen på våre dps lister.

 

Edit: Fjerna bildet pga. endret post.

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

*bane seg vei fram*

Hei og sorry at jeg forstyrrer praten, men bryr meg ikke om å lage en ny tråd om dette:

Jeg fant i dag et veldig godt tilbud til Collectors Edition av WoTLK. Men ettersom jeg allerede har 2 x Vanilla og 2 x TBC, men èn av kontoene som jeg har WoTLK og spiller på, så lurer jeg på om det er noe mulighet for å bruke collectors keyen på den allerede aktiverte wotlk, eller om jeg må bruke den på kontoen med TBC. Er ikke så gira på å ha to kontoer å spille på. Dessuten blir det dyrt å flytte characterene over til den eventuelle collectors-kontoen.... eller er det kun den lille peten som er bonus in-game?

 

Si ifra dersom det ble noe uklart detta her :p

 

Edit: Forresten bare glem det. Gadd å søke litt på nettet og tror ikke jeg gidder å kjøpe pakken likevel.... med mindre det er mulighet for å få solgt den dyrere da :hmm:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Kunne sikkert laget en ny tråd for dette, men siden det bare krever et enkelt ja eller nei spørr jeg her. Jeg spilte WoW før og har en account som er registrert for Burning Crusade, den har vært forzen siden April i fjord. Jeg lastet ned wow fra wow-europe i går, skulle da laste ned vanlig wow- pluss BC, men da jeg lastet det ned fikk jeg med WOTLK også. Er det noe problem å aktivisere BC kontoen min og spille på WoW med WOTLK innstalert eller må jeg avinnstalere det?

Lenke til kommentar

 

damagedonewb9.png

 

Jeg er da nr. 3, som druid offtank/DPS. Føler det er litt... feil...

 

*edit*

 

dette er forresten Overall Damage Done for Spiderwing og Plaguewing i Heroic Naxxramas.

 

 

Må nesten le litt når jeg ser dette her. Har dere nazitanks som faen ikke klarer bygge aggro eller slacker dere bare enormt mye? Tror ikke jeg ligger under 6000dps på trash clearing og aldri under 3000dps på noen bosser. Og jeg er langt fra toppen på våre dps lister.

 

Edit: Fjerna bildet pga. endret post.

Vi har vanlige folk i guildet, og ikke folk som min-maxer alt mulig. Jeg vet at DPSen skulle vært langt høyere på mange personer, men slik er det når dette er et spill for de, og ikke mer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Kunne sikkert laget en ny tråd for dette, men siden det bare krever et enkelt ja eller nei spørr jeg her. Jeg spilte WoW før og har en account som er registrert for Burning Crusade, den har vært forzen siden April i fjord. Jeg lastet ned wow fra wow-europe i går, skulle da laste ned vanlig wow- pluss BC, men da jeg lastet det ned fikk jeg med WOTLK også. Er det noe problem å aktivisere BC kontoen min og spille på WoW med WOTLK innstalert eller må jeg avinnstalere det?

 

Tror ikke det skal være noe problem. Du blir nok bare begrenset in-game, slik at du ikke får tilgang til WoTLK-content.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...