Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noken bekrefte/avkrefte om taktikken med protpala/mage/boostechar funker enda i dungeons?

 

protpala samler alle, mage leaver party, pala aoe ned og leaver dungeon, mage dreper dei til slutt, boostchar får all xp. true or false? og evt korleis gjer det? tenkte eg skulle teste det her =)

 

Ikke så lenge siden jeg boostet en druid til 45 på rundt ei 10 timer og 50 minutter played.

Endret av Avarice
Lenke til kommentar
Kan noken bekrefte/avkrefte om taktikken med protpala/mage/boostechar funker enda i dungeons?

 

protpala samler alle, mage leaver party, pala aoe ned og leaver dungeon, mage dreper dei til slutt, boostchar får all xp. true or false? og evt korleis gjer det? tenkte eg skulle teste det her =)

 

Funker ikke, ble fikset i 2.4.2

Lenke til kommentar
Si fra til en gm at den ble delt ut til feil pers da, du får vel den tilbake da gjør du ikke? Forutsett at han har den enda.

 

var ikke feil, han rolla fordi "den er kjekk å ha" når man skal tanke ol. men care, jeg fikk tanke og ha det morrosamt i Hyjal, er fornøyd jeg : D

Lenke til kommentar
Kan noken bekrefte/avkrefte om taktikken med protpala/mage/boostechar funker enda i dungeons?

 

protpala samler alle, mage leaver party, pala aoe ned og leaver dungeon, mage dreper dei til slutt, boostchar får all xp. true or false? og evt korleis gjer det? tenkte eg skulle teste det her =)

 

Ikke så lenge siden jeg boostet en druid til 45 på rundt ei 10 hours og 50 timer played.

 

Makes sense?

Lenke til kommentar
Kan noken bekrefte/avkrefte om taktikken med protpala/mage/boostechar funker enda i dungeons?

 

protpala samler alle, mage leaver party, pala aoe ned og leaver dungeon, mage dreper dei til slutt, boostchar får all xp. true or false? og evt korleis gjer det? tenkte eg skulle teste det her =)

 

Ikke så lenge siden jeg boostet en druid til 45 på rundt ei 10 hours og 50 timer played.

 

Makes sense?

 

Hva mener du?

Lenke til kommentar

Noe annet som er moro: Folk har mast på meg HVER gang jeg har logget inn om å spille 3v3 med dem, at vi skal satse og gjøre det bra sammen. Jeg hadde ikke lyst i begynnelsen, men til slutt tenker jeg "what the heck, de er jo aktive og greie spillere", og joiner dem. Vi spiller 17 games, som gikk helt greit, og etter det dabbet interessen av. Nå spiller de 2v2 hele tida, og jeg er plutselig i maserollen. Det gadd jeg ikke mer enn 2 dager, hvor jeg så skrev en tekst fylt med diverse banneord, og etterpå gav blaffen.

 

Er ikke alltid gøy å ha restodruidalt, hvor man får whispers hele tida om å joine team som skal satse. Til slutt tror man jo på enkelte av dem. Sier jo nei til de aller fleste da, men disse hadde jeg spilt med før.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...