Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg har 6000 g jeg har lyst å bruke opp. Noe morsomt man kan gjøre?

 

Edit: Jeg har ikke spilt wow på 2 mnd ca. Kommet noe nytt?

 

Er morsomt å transfere til Sunstrider og gi pengene til meg :--)

 

 

Da gir jeg de heller til veldedighet! :p

 

Jeg har 6000 g jeg har lyst å bruke opp. Noe morsomt man kan gjøre?

 

Edit: Jeg har ikke spilt wow på 2 mnd ca. Kommet noe nytt?

Er du alliance? Og ikke pve server. Så spanderer jeg transfer også gir du meg halvparten (A) ? :)

 

Alliance, men spiller på Argent Dawn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg slapp unna :D

Bota 75k honor i AV + mange marks(en del av AB/EotS/WSG er manuelt) + MYE gull. Klarte å pushe primal air marketet fra 35g til 40g each sammen med en annen en, var alltid borte åp under 1 time... Rett føre 2.4.2 patchen som ineholdt detektionen på glider begynte jeg å forberede meg mere til eksamen så det blei ikke noe gliding så antar at eksamen reddet meg :)

 

Detection? :no: som at de merker boter og?

Lenke til kommentar
Explorer Northrend atm! Pics litt senere.

 

Nå har jeg gått glipp av noe, hvordan i helvete klarer du det? Har det kommet beta eller no ?

F&F Alpha lekker ut, folk modifiserer emulatorer til å kjøre med det nye i WotLK Alphaen, og vips er en public WotLK test realm i gang. Google for moar.

Lenke til kommentar
Explorer Northrend atm! Pics litt senere.

 

Nå har jeg gått glipp av noe, hvordan i helvete klarer du det? Har det kommet beta eller no ?

F&F Alpha lekker ut, folk modifiserer emulatorer til å kjøre med det nye i WotLK Alphaen, og vips er en public WotLK test realm i gang. Google for moar.

 

Haha, sorry men skjønte ikke mye av det :p

 

Hva er F&F Alpha?

Hva betyr det at folk modifiserer emulatorer ?

Lenke til kommentar

Bildene mine får bli uten spoiler, er for trøtt til å legge alle bildene i posten uten og ødelegge noe.

 

MrUrge: F&F = Family and Freinds. Altså familie og venner av Blizzard ansatte er invitert til betaen.

Emulatorer er det de bruker til å hoste privat servers.

Lenke til kommentar
Explorer Northrend atm! Pics litt senere.

 

Nå har jeg gått glipp av noe, hvordan i helvete klarer du det? Har det kommet beta eller no ?

F&F Alpha lekker ut, folk modifiserer emulatorer til å kjøre med det nye i WotLK Alphaen, og vips er en public WotLK test realm i gang. Google for moar.

 

Haha, sorry men skjønte ikke mye av det :p

 

Hva er F&F Alpha?

Hva betyr det at folk modifiserer emulatorer ?

 

 

F&F kan bety food and fuck, men i dette tilfellet Friends and Families. Med andre ord en alpha versjon av spillet som gies til venner og familie av bliz' folk, til testing elns.

 

en alpha er en uferdig version av ett spill, versjonen som kommer før BETA og retail.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...