Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare kort innpå ...

 

Har en druid med 1115 +healing og 143 MP/5 i combat. Er det nok til å heale Karazhan?

 

Hadde det vore meg som raidleada en pug hadde eg ikkje tatt deg med. Er det derimot med 3 healers, og 2 har godt gear, så skulle det gå fint.

 

Pleier stort sett å gjer kara med 2 healers nowadays dog. og då blir det tynt.

Lenke til kommentar
:O en melee hunter altså?

 

Kan ikke akkurat se at han har så mange meelee-talents, men nå kan jeg ikke så mye om hunters heller. Det jeg har lest er at survival-hunters er gode i 25-mans som buffers, siden de har improved hunters mark, expose weakness osv. BM-hunters er sikkert best på dps, men vi har få hunters i guildet, så det er sikkert derfor han er survival.

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Karazhan er så enkelt for tiden at det stort sett holder å ha med ett tre. Sist gang jeg var der inne hadde vi to trær, hvor det ene knapt var aktivt i det hele tatt. (slack!)

 

Då har du med en shadowpriest som dispeller på maiden. Ellers blir det forferdelig tungt for druiden å heale. Og du reiser ikkje og solohealer kara med 1100+ heal heller.

Lenke til kommentar
Ja, for jeg skjønte ikke vitsen med og ha mer crit med raptor strike.

Men som sagt, kan jeg ikke hunter...

 

Han har nok det talentet for å komme ned i tier 3 av talent treet. Og siden ingen av de andre talentene gilnoe bedre er det like greit å putte talentet i raptor strike :)

Lenke til kommentar
Så jeg skal bare gi faen i Karazhan? Da legger jeg likegodt WoW på hylla, fram til WotLK.

 

Nei du trenger absolutt ikkje å gi faen i karazhan. Alt er vel avhengig av om du finner gode pug's om du ikkje er i guild. Har vore med i kara med en lock med 303+spelldmg liksom. Det fins _grusomme_ pugs der ute. ^^

 

@ Lycan: som sagt...en trenger en dispeller. Anything will do. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...