Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Woot! Laster ned F&F Alphaen nå! Kan skaffe bilde om dere ikke tror meg! Det er ikke en fake, siden den ikke spurte om account-info, downloaderen ble lasta ned fra worldofwarcraft.com og den blir lasta ned via Blzzard Downloader.

Er 2.67GB, og jeg er komt nesten 10%.

Tar ikke sjangsen på å poste linker her, men fant det på mmowned.com, mer sier jeg ikke.

 

Få se bilde av toonen din inne på F&F Alphaen, så skal jeg tro deg, regner med du kan velge navn selv så kall deg noe som "Diskusjontoon" eller noe.

Lenke til kommentar
Få se bilde av toonen din inne på F&F Alphaen, så skal jeg tro deg, regner med du kan velge navn selv så kall deg noe som "Diskusjontoon" eller noe.

Er ikke med på F&F Alphaen, så kan ikke logge på noen server før det har kommet en emulator som støtter den. Men jeg kan ta bilde av downloaden og login-screen.

Lenke til kommentar
Eller fake.

 

ser ikke fake ut gjør det? er ikke fake heller, men som forrige person sa, det kan lastes ned, og man kan logge inn med sin egen account, men du kan ikke lage char's eller logge på servern. shit happens:P er vel bare å vente på sandbox, så jeg kan cruise litt rundt i northrend.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...