Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klarte ikke burne Nerf heller da, han rodde seg fint ut av det ;)

Anyways, DK FTW!!!!!!

Ser så skamfett ut! :D

Det er langt ifra sikkert at de blir sånn i release, du må huske på at dette er en veldig tidlig versjon av spillet, og det vil komme mange forandringer osv.

Lenke til kommentar
Riktig. Jeg for min del er redd for at de blir den nye blood elf-palaen. Kommer ikke til å stresse med å få tak i en selv med det første, i alle fall.

 

Det blir jo verre enn belf pally : p jeg mener, arthas wannabe+ DEATHknight? fjortisene dåner sikkert:D

Lenke til kommentar

Kan noken bekrefte/avkrefte om taktikken med protpala/mage/boostechar funker enda i dungeons?

 

protpala samler alle, mage leaver party, pala aoe ned og leaver dungeon, mage dreper dei til slutt, boostchar får all xp. true or false? og evt korleis gjer det? tenkte eg skulle teste det her =)

Lenke til kommentar
Kan noken bekrefte/avkrefte om taktikken med protpala/mage/boostechar funker enda i dungeons?

 

protpala samler alle, mage leaver party, pala aoe ned og leaver dungeon, mage dreper dei til slutt, boostchar får all xp. true or false? og evt korleis gjer det? tenkte eg skulle teste det her =)

Har ikke hørt noe om at det har blitt nerfa enda. Søk litt rundt kanskje. Finner sikkert mye om du søker på "Athene powerleveling method" eller noe lignende :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...