Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller mest på roguen og druiden, men også en drøss av alter. Noen blir jeg lei av, og dropper en periode. Andre spiller jeg videre med. Den nye patchen ødela teamhopping, det ødela litt av gleden.

 

Selv om det er verdens eldste unnskyldning for å gjøre det dårlig, så sliter jeg litt med partnere. Tok en RL-pause for en lang stund sida, og de jeg PvPet med da har funnet seg noen nye. Føler de jeg spiller med ikke holder mål, noe som er irriterende, da jeg gjerne skulle vært Gladiator på minst en av karakterene mine denne sesongen (Nei, jeg er ikke i Cyclone, men i en langt dårligere battlegroup, horde).

 

Et eksempel er jo de jeg nettopp nevnte. Jeg skulle spille warlock/rogue/druid med de på druiden min, og de sa at de ikke ville bruke vent, fordi de er pro og gjør det like bra uten. Jeg bare ventet på at de skulle blinde en med DR fra cyclone, eller angripe en som jeg CCet.

 

Stakk fra 2050ish RMP (meg + 2 alter som ikke bryr seg særlig) på roguen min, da jeg trodde jeg hadde funnet noen gode og aktive spillere. Joda, de var gode, men nesten aldri online. Har fått MSN-adressen til han ene, så skal prøve å få avtalt noen kamper snart.

 

Samtidig ser jeg at de jeg spilte med før spiller sammen nesten HVER bidige dag, blir litt misunnelig!

 

Nok early morning QQ fra meg.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Yarr, fikk endelig ny mainhand på shammyen, sitter nå på 930 spelldmg ubuffa :D

 

Fått altfor mye ny snacks de siste 7 dagene. Avalanch Leggings, The Lightning Capacitator, T4 ele head, Sorcerer's Alchemy Stone og mace fra eagle boss i ZA :D Venter nå bare på T4 shoulders og 30 badges for chest.

Lenke til kommentar

Sjekk forrige side for min rare teori om når vi TIDLIGST kan forvente at den kommer.

 

Men kort fortalt, de annonserer 14 dager før den starter og de har enda ikke annonsert det...

 

Edit: ser nå at dette var småprat, jeg henviser til arenatråden :p

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Vil anbefale alle som vil se fler WotLK previews og gå her. Er noen filmer fra nye instancer og det som skal være en ny BG. Er også muligheter for en påbyggelse på SW. Ser ut som en havn og noe greier. Noen som fant et bilde i .MPQ filene eller noe sånt. Kan se om jeg finner det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...