Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, for å stoppe off-topic'en stiller jeg et spørsmål:

 

Når S4 kommer, vil det da komme ny vindicator og? Må vite om jeg skal bruke honor på vindicator, men det er jo ikke lurt hvis det kommer bedre om et par uker :)

For det nye "vindicator" settene. Så må du ha personal rating.

Lenke til kommentar
Hei, for å stoppe off-topic'en stiller jeg et spørsmål:

 

Når S4 kommer, vil det da komme ny vindicator og? Må vite om jeg skal bruke honor på vindicator, men det er jo ikke lurt hvis det kommer bedre om et par uker :)

For det nye "vindicator" settene. Så må du ha personal rating.

 

Sense, you make not.

 

Ja, man krever altså personal rating for å kjøpe det nye honour-settet, som nå kommer til å hete ''Guardian's''. Det kommer sannsynligvis til å koste samme som Vindicator koster akkurat nå, mens Vindicator går ned til det som Veteran's koster for tiden.

 

Forskjellen er at denne gangen kommer alle Vindicator delene til å bli værende, på grunn av at Guardian's koster personal rating for å kjøpe.

Lenke til kommentar

Det chokke sa, øverst. Når dere blir gamle nok til å tjene så mye at 250 kr er lite i sammenhengen de blir brukt, så kommer dere kansje også til å syns det er morrsomt.

 

70 days played, jeg må betale 200 kr for å migrere liksom. Billig kontra underholdnings tiden spillet har gitt?

Lenke til kommentar
Det chokke sa, øverst. Når dere blir gamle nok til å tjene så mye at 250 kr er lite i sammenhengen de blir brukt, så kommer dere kansje også til å syns det er morrsomt.

Det har jeg aldri sagt. Jeg sa det var litt morsomt i den settingen, har ikke noe med beløpet å gjøre, men kommentaren var passende da. Den er ikke morsom når jeg leser den nå.

Lenke til kommentar

Woot! Laster ned F&F Alphaen nå! Kan skaffe bilde om dere ikke tror meg! Det er ikke en fake, siden den ikke spurte om account-info, downloaderen ble lasta ned fra worldofwarcraft.com og den blir lasta ned via Blzzard Downloader.

Er 2.67GB, og jeg er komt nesten 10%.

Tar ikke sjangsen på å poste linker her, men fant det på mmowned.com, mer sier jeg ikke.

Lenke til kommentar

I forige quoten din mente jeg, altså øverste av de quotene du hadde.

 

Jeg vet at kommentaren paste da og ikke ellers.

 

"Når dere blir gamle nok til å tjene så mye at 250 kr er lite i sammenhengen de blir brukt, så kommer dere kansje også til å syns det er morrsomt." Dette hadde ingen ting med det du sa og gjøre^^

 

Anyways, ferdig med den saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...