Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Men du formulerte det som skryt, men siden du oppriktig innrømmer at du ikke skjønner hva det er snakk om, så får jeg forklare det sakte:

 

1.DPS/damage regnes ikke ut fra data etter 1,3 eller 7 sekunder, men heller flere minutter. På Brutallus, som har blitt en vanlig benchmark, så varer kampene i 5:30-6 minutter. Da får man en jevnere oversikt over hvor man havner på DPS-meteret.

 

2. Slik du formulerte det siste spørsmålet ditt, så virket det som om du allerede visste hva en Sunwell-warrior lå på. Tenk deg at noen sier "Jeg har 20 millioner i banken, hvor mye har gjennomsnittsnordmannen?", eller "Jeg har 25 cm lang pikk, hva er gjennomsnittet?" Det oppfattes som skryt, og burde formuleres på en annen måte, dersom du virkelig lurer.

 

http://www.wwsscoreboard.com/bossclassview.php?bossid=42 Her finner du beste DPS på Brutallus (Noen i raidet må kjøre programmet for at dette skal bli tatt opp)-

Takker for skikkelig svar :)

Ja, skal innrømme at jeg er veldig dårlig til og formulere meg riktig, i enkelte situasjoner. Jeg hater skryt, så jeg gidder ikke legge ut skryteposter på et forum, der jeg ikke kjenner noen en gang.

 

Har kanskje missforstått "dps" litt, men jeg fortsår det bedre nå :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken fight? Høres kraftig ut som enten mot ett critter eller mot en modifier fight.

Nei, det var Rage Winterchill. Var AoE packs med Warlock. Men når jeg tenker tilbake sank den en del på selve bossen.

Det var rage winterchill. Men det som var, er at warriorn som gjorde 6k dps, med en dps peak på hele 9k, ble buffet av noen mindcontrolla mobs. Så han fikk x antall 100% attack speed buffer (Unholy frenzy) mener jeg på. Her er filmen.

Endret av Avarice
Lenke til kommentar

Er ikke verre enn å holde lattermusklene klare for Freetranslation.com:

 

Drage Drep Punkt (forkortet vanligvis med akronymet «DKP») betegner en type av valutaen som blir tjent av å delta i endgame overfall, og brukte ved å få bytte fra endgame sjefer. Termen DKP blir også ofte brukt til å betegne overfall-nivåbyttesystem generelt. De meste populære systemene for endgame byttedistribusjon er punkt-basert (og følgelig DKP systemer). Det meget første endgame bytteet distribusjonen systemet ble utviklet seg ved lauget Livet etter Døden i 1999 og kalte for originalen to Everquest sluttsjefer, begge som var dragonsæ1å av.

____

DKP, som er kort for Drage Dreper Punkt, er et begrep som opprinnelig ha blitt skapt av Thott av Livet etter Døden, om gangen hvor var de eneste to overfallene målene i Everquest to drager, Dame Vox og Herre Nagafen. Disse punktene er tildelt til hvert laugmedlem så de overværer en laugoverfall. Den nåværendee DKP av hvert medlem reflekterer hans eller hennes prioritet for bytte. Når et medlem «vinner» en ting, taper de en DKP mengde som reflekterer verdien av den tingen. DKP tillater for en upartisk sammenlikning mellom laugmedlemer når avgjørelser om bytte er til å bli laget baserte på besøk og nylige ting som ha blitt tildelt.

Lenke til kommentar

Alså, du får dkp poeng for å møte opp. Si 10dkp

Så får du 5-15dkp for hver boss du er med og downer, og 10-20dkp for å være med til raidet slutter. Du kan også miste dkp ved å stikke uten grunn, oppføre deg barnslig, eller være grunnen til gjentatte wipes osv. Etter hvert så tjener du opp mange dkp poeng, og kan "bidde" på items som dropper av bosser. Det blir som AH, den som byr mest DKP, den vinner itemet. Så plutselig byr du 120poeng for et epic sverd, og står igjen med 0dkp. Da må du tjene opp nye poeng for å neede på items igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...