PSV Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 http://eu.wowarmory.com/character-talents....&n=Huntelfx Har dere sett noen feile så hardt på så mange steder på en gang? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) enda har han 4 "epics". sier litt om hvor lett det er og skaffe seg pvp gear... Edit: Sikkert stas og være den eneste på lvl 70 i guilden:P Endret 18. mai 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Visste ikke at Blizzard hadde implatert en 'Random Talent'-knapp Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Four down, five to go :o Lenke til kommentar
GLN Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 omg newb staFF. men gz. Dinger vel snart 66 med min druid, blir ikke så mye spilling pga eksamen. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Samme her. Blir nesten ikke noe spilling under eksamen-tiden. Har ikke blitt særlig mye mer enn en time med daily-quests om dagen. ó_ò Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Noen som vet cirka hvor mye rep du får fra å gjøre alle Isle-dailiene? Altså alle 9 (?) questene. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg regna cirka 2k Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Det har nå lekket ut litt info om F&F Alphaen til WotLK, som realmlisten, en patch og kanskje selve klienten også nå! Sitter og venter i spenning om han som sier han holder på å laste den opp ikke lyger (Virker ganske ekte). Tar ikke sjangsen på å poste linker o.l. her, siden det sikkert er imot en eller annen regel, men google is your friend Edit: Realmlisten virker, og folk har fått laga characters, men får crash når loading-screen er ferdig. Det er trolig fordi de ikke hadde de rette filene til å spille der, så det virker som det er fult mulig og logge på alpha-serveren med en vanlig account. Jeg har selv sett det, men kom bare til realmlista, og der var det ingen realms. Under languange-delen av der du kan velge språk og PvE, PvP eller RP står det også Developement. Endret 18. mai 2008 av Andeby Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Four down, five to go :o Får jeg spørre hvilken specc du endte opp med å velge? Sliter med samme valget selv på min snart-70 Druid. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) http://eu.wowarmory.com/character-talents....&n=Huntelfx Har dere sett noen feile så hardt på så mange steder på en gang? :!: :!: :!: :!: :!: Haha, dritbra. Lurer på hvordan han klarer seg i pve og pvp. Endret 18. mai 2008 av Moonshield Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Four down, five to go :o Får jeg spørre hvilken specc du endte opp med å velge? Sliter med samme valget selv på min snart-70 Druid. Reputation-gear er fine greier, prøver Kodohide (Restoration) for øyeblikket, se om jeg liker det. Har også kjøpt Wyrmhide til Moonkin. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 http://eu.wowarmory.com/character-talents....&n=Huntelfx Har dere sett noen feile så hardt på så mange steder på en gang? Som dere da sikkert skjønner, kan jeg ikke spille hunter Hva er feil? :S Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Speccen først og fremst. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Speccen først og fremst. Jeg gjentar på hans vegne: "Hva er feil?". Lenke til kommentar
................... Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) ... Endret 9. juli 2010 av b82rez Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Dernel: http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...500322300530350 Det er spec'en til en hunter i guildet mitt, tror den skal fungere godt til PvE. Han har i hvert fall 6/8 Tier 6, så noe må være bra Endret 18. mai 2008 av SBS Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Baaah, det er så stress å få tries på Illidan i et casual guild som bare kjører to raids i uka! Cleared opp til RoS på onsdag og opp til Illidan på søndag. Må sette opp en ekstradag for å faktisk få noen forsøk på ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå