Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Mister vel litt rage , det er plummel og mer crit i berz stand

Reck hadde du sikkert klar ,hamstring har du der BR. HS, exe

På mine 60 dager played kriger har jeg brukt battlestands i ca 10min.

Ser noen levle til 70 på det med ipm overpower.

Stance dance ftw?. Battle stance = overpowered vs rogues.

Og man MÅ bytte immelom stance`s skal man ha noen sjangs i pvp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan nokon fortelje meg litt om kva eit raid går ut på? Har googla litt, men fant ikkje noko godt svar. Er det slik at alle saman er saman i eit party og går ned i ein instance, eller kan ein risikere at det er nokon andre nede og raider samtidig som deg, også er alle bossane døyde når de kjem?

 

Og, droppar alle motstandarane der nede epics? Skal det ikkje veldig mykje tolmodighet til før ein får det ein vil ha om det er 10 bossar i kvart raid og det til saman droppar 10 epics? Og ein er kanskje 40?

 

Korleis fungerar det, og korleis er det mogleg for døydelege å i det heile tatt få epics?

Lenke til kommentar
Bruker du battle stance for mye mot rogues suger du. Da er skikkelige rogues raske på gouge.

Taper da aldri (veldig sjelden!!!) mot Rogues jeg da men. Når jeg går arms.

Og det er sjelden jeg bruker noen andre stanes mot Rogues enn battle. Harmstring, MS og deep wounds gjør så Rogues er som en lek og sloss mot.

Lenke til kommentar
Stance dance ftw?. Battle stance = overpowered vs rogues.

Og man MÅ bytte immelom stance`s skal man ha noen sjangs i pvp.

@ War: Jo, svarte på dette.

 

Og Kjetil_90: Da er du meget svak for både sap og gouge. Bruker ikke rogues det så.. tjah. Sier vel sitt.

Sap og gouge?. Hvorfor er man svakere i battle stance da, enn i zerker?. Kommer ikke på noe som helst som gjør at man kommer seg ut av sap/gouge som warrior, bortsett fra isignia of the horde/alliance :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723
Berserker rage.

 

Besides: Whirlwind > Overpower.

Å?

 

ww = 25 rage.

 

Op= 5. Har han dodget er det owerpower. end of story. critter omtrent hver gang med op.

Endret av Slettet+8723
Lenke til kommentar

Som rogue så har jeg funnet meg en taktikk som funker ganske så fint ;)

 

Starte med garrote for ikke å utløse second wind - evasion - AR - ghostly strike - blade flurry - haste trinket - slice'n dice/rupture, mer enn nok CP fra hemo og AR - lever'n fortsatt så kidney shot og få ned det siste, eventuelt vanish CS - kidney.

 

Evasion 60% dodge + normal dodge 27% + Ghostly stike 15% dodge = ganske så vanskelig å treffe ^^

 

Hele greierne som det bruker å forløpe seg: garrote - AR - GS - BF - Haste Trinket - S'nd/rupture - Vanish CS - KS / KS.

 

Om han trinketer og piercing howler er det om å få inn en shiv ellers så er det trinket med en gang han intercepter.

Imitating shout? Wotf.

 

Om du er i zerker stance nå har warrioren gjort lite dmg mot meg, om han derimot er i battle stance så har han fått inn ettpar overpowers samt levd litt lengre.

 

Værste jeg veit dog er warriorer som tar opp skjold og "tanker" meg. Da blir det ofte en kamp om han greier å holde meg i combat eller ikke, kiting med deadly på ftw :p (og seff crip på offhand)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...