Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Kan nokon fortelje meg litt om kva eit raid går ut på?

---snip---

Korleis fungerar det, og korleis er det mogleg for døydelege å i det heile tatt få epics?

 

 

Et raid kan kort forklares som en gruppe på MER enn 5 stk. Som regel raider man instancer som er beregnet til dette. Før TBC var det 20 og 40 manns instancer, mens etter TBC er det 10 og 25 mann. Instancene fungerer på akkurat samme måte som vanlige instancer, bortsett fra at man blir lagret i en instance når man dreper en boss, slik at du ikke kan gjøre samme instance flere ganger på rad. Instancene resettes med et par dagers mellomrom, de fleste en gang i uken.

 

Bossene dropper litt forskjellig antall epics, men det er vel mest vanlig med 1-3. Og ja, det kan ta evigheter med farming for å få tak i det itemet du vil ha, men de fleste guild har en eller annen metode å sortere slikt på slik at det blir rettferdig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel noe Pug grupper til kara i alle fall på de fleste servere. hvor bra det er, vet jeg ikke. Anbefaler heller et guild da.

 

Det brukes ofte noe som kalles DKP. Det er et system som gir det et antall poeng for hver boss dere tar ned osv. Det er mye pga fordi de som har vært med lenge ikke skal tape et item de har raida for lenge bare pga et roll. Håper du forsto det;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723
Berserker rage.

 

Besides: Whirlwind > Overpower.

Å?

 

ww = 25 rage.

 

Op= 5. Har han dodget er det owerpower. end of story. critter omtrent hver gang med op.

Stancedance, 25 rage igjen, -3% crit, -5 rage = 20 rage.

Det forsto jeg absolutt ingenting av. Er relativt ny til wow så værsåsnill utdyp det litt mer :]

Lenke til kommentar

Vel. Siden han interceptet er han allerede i berserker stance. Siden han vil bruke overpower må han over i battle stance. Gitt at han har Tactical Mastery har han da 25 rage igjen. 5 brukes på overpower. Da står han igjen uten de 3% crit (hvis fury: 10% ap også) fra berserker stance, med 20 rage og ett slag på target, "tatt igjen" etter dodgen.

 

Whirlwind = 25 rage, kan critte, ekstra-slag i rotasjonen. AoE, kan dra rogues ut av stealth (da skal du være rask).

Lenke til kommentar
Dreper.

...og blir drept:P

Snakket litt med noen midfielders nå, og de sier at de beskytter tårnene for å få honor... Jeg viste ikke at man fikk honor av slikt (Utenom den man får ved å drepe allys) Men, er ikke det en elendig taktikk. Siden man får enda mer honor av å faktisk vinne?

 

Det er ein klar fordel å ta tårna siden det gjer meir honor, og det blir mindre warmasters ilag med Drek Thar.

Og omvendt visst du er horde då.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723
Hva het sangen i dagens grey's anatomy på slutten?

gikk noe sånt som dette:

"you tell me that you love me but you never wanna see me again"

haha, hva faen:p

 

Edit : dubbel quote

Endret av Slettet+8723
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Ett kjapt spm før jeg legger meg. sweepingstrike eller cleave når man sloss mot 2 folk? cleave = weapon damage+ 24 eller noe, mens sweeping strike gjør normal damage. er meget forvirret nå for å være helt ærlig.

Lenke til kommentar
Dreper.

...og blir drept:P

Snakket litt med noen midfielders nå, og de sier at de beskytter tårnene for å få honor... Jeg viste ikke at man fikk honor av slikt (Utenom den man får ved å drepe allys) Men, er ikke det en elendig taktikk. Siden man får enda mer honor av å faktisk vinne?

 

Ved å ta et tårn, så tar man bort en warmaster/marshall... Så ved å beskytte tårnene, blir det masse marshalls igjen inne hos drek (kan ikke pulles ut lenger), og dermed blir han vanskeligere å ta....

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Hva het sangen i dagens grey's anatomy på slutten?

gikk noe sånt som dette:

"you tell me that you love me but you never wanna see me again"

Alica Keys - Like you'll bever see me again

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...