Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser du noen som slåss midfield i AV og påstår de gjør noe som er fornuftig så er det bare tøv. Det nærmeste de kan skryte på seg er hk-farming. Det tjener ikke dem eller noen andre særlig på. I AV bedriver du enten forsvar ved gy's eller tårn. Selv liker jeg meg best langt fremme.

Lenke til kommentar
Dreper.

...og blir drept:P

Snakket litt med noen midfielders nå, og de sier at de beskytter tårnene for å få honor... Jeg viste ikke at man fikk honor av slikt (Utenom den man får ved å drepe allys) Men, er ikke det en elendig taktikk. Siden man får enda mer honor av å faktisk vinne?

 

Ved å ta et tårn, så tar man bort en warmaster/marshall... Så ved å beskytte tårnene, blir det masse marshalls igjen inne hos drek (kan ikke pulles ut lenger), og dermed blir han vanskeligere å ta....

Ja stemmer. Når var det dette ble innført i AV?

Syns uansett ikke det var en god taktikk. Når det Alliance får Relief Hut og tatt de to nederste tårnene, så vil de klare bossen ganske kjapt uansett.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Woohoo! Dinga 60 med roguen i dag. Begynte å spille den opp fra 52 for et par dager siden.

Jeg elsker patch 2.3 og masse quester i Azeroth.

Tror ikke jeg gidder å stikke til Outland før jeg har renska Azeroth for quester :p

 

Levling i Azeroth er som å raide Black Temple med green gear :whistle:

Lenke til kommentar
Ett kjapt spm før jeg legger meg. sweepingstrike eller cleave når man sloss mot 2 folk? cleave = weapon damage+ 24 eller noe, mens sweeping strike gjør normal damage. er meget forvirret nå for å være helt ærlig.

Sweeping strikes om du har det tilgjengelig. Alle angrep sendes til begge targets.

 

Ellers er cleavespam også fint, men det er gøy å se hvor mange du tar på en gang med en kombinasjon av Bloodthirst, cleave, whirlwind og sweeping strikes.

Lenke til kommentar

Ding 40 på shaman. Manglet ussle 4k rep med Stormwind for å få meg horse.

Måtte bite i det sure eple og kjøpe meg meg en grey (gay) elekk.

Får skaffe resten av repen i dag. Føler meg utilpasset på den stygge elefanten.

 

Uansett til dere som holder på å levle opp om dagen.

Spiller dere som Alliance kan Theramore og de nye questene i Dustwallow Marsh anbefalles.

God xp, og en fin fin forandring fra STV. :)

Lenke til kommentar
Spiller dere som Alliance kan Theramore og de nye questene i Dustwallow Marsh anbefalles.

God xp, og en fin fin forandring fra STV. :)

 

Helt enig i den. Masse gode quests, og en del av dem er også annerledes enn alle de "drep 10 dinosaurer, snakk med ham, skaff 20 sånne" osv! :)

Begynte å queste der rundt lvl 35.

Lenke til kommentar

Siden horde vinner bg på de fleste serverene ,har dette en forklaring?

Er det sånn at allianse er barn på 14 og de modene spillerene spiller horde?

Kan neppe være tilfeldig at horden er best i pvp på alle servere.

 

Ser i screenshot tråden at horder har baggene fulle av pvp marks 3 og 3 og 40k honor hver dag

Blir aldri sånn for allianse 15k honor og få marks maks.

Alliance vant for en dag siden og på 1800 kom ally melodien som ingen kjente igjen for den hadde vi aldri hørt før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...