Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff fishing ja..man må nesten være i riktig stemning når man skal levele den..sette på noe musikk du trives med, tulleprate i general (evt guildchat) og sånt. Tar mye tid. Men står du konstant og bare fisker i et par timer får du ganske mye level, da. Også sette små delmål, som f.eks. "nå SKAL jeg opp til 170"..og når du kommer dit "Jaja, kan like godt gå til 200 også". Think happy thoughts. Hvis du bare tenker "ÅFYFAENDETTEERDRITTKJEDELIGHELVETEFAENASSÅ" blir det jo sånn.

Heldigvis slipper man å bytte område for å levele fishing, er bare å stå i samme dammen så lenge man gidder.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Uff fishing ja..man må nesten være i riktig stemning når man skal levele den..sette på noe musikk du trives med, tulleprate i general (evt guildchat) og sånt. Tar mye tid. Men står du konstant og bare fisker i et par timer får du ganske mye level, da. Også sette små delmål, som f.eks. "nå SKAL jeg opp til 170"..og når du kommer dit "Jaja, kan like godt gå til 200 også". Think happy thoughts. Hvis du bare tenker "ÅFYFAENDETTEERDRITTKJEDELIGHELVETEFAENASSÅ" blir det jo sånn.

Heldigvis slipper man å bytte område for å levele fishing, er bare å stå i samme dammen så lenge man gidder.

Deathspell Omega + Drøm = høy fishing skill.

Lenke til kommentar
Ab daily ftl, alliance i misery suger i all bg utenom AV der kan det hende vi vinner en gang iblant.

 

Synes faktisk vi begynner å ta oss opp. Før var det gjerne 30% vinn av de jeg var med på. Nå nærmer deg seg 50% (utenom WSG).

 

I EoTS ligger i allefall min vinn på 70-80% :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...