Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+8723

Var og farmet elemental rocks i badlands idag, og på vei ned ( utenfor uldaman summon stone ) så møtte jeg en lvl 40 horde hunter. Først charger jeg og hamstringer, han frost trapper meg eller noe også går han vekk og feign death eller noe sånt piss :p han hadde omtrent fult hp også ligger han der. lo meg skakk :p ( etter det var det intercept, owerpower,,execute død hunter ) er lvl 41 warr selv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva er dette med badges i kara? når jeg raida der for lenge siden var det ikke det.

hva har skjedd?

Err, det ble adda i siste patch? Til sammen tjener du 22 badges fra hele instancen, 1 badge fra Attumen, 3 badges fra Prince og 2 fra resten.

Du får forøvrig også til sammen 13 badges fra ett helt ZA run, med 1 badge fra bear, 2 badges fra de andre gudene og 3 badges fra Hex Lord og Zul'jin.

 

Er også lagt til flere rewards som du kan se her: http://www.wowhead.com/?items&filter=c...;crv=0:0:0#50+1

Lenke til kommentar
Mister vel litt rage , det er plummel og mer crit i berz stand

Reck hadde du sikkert klar ,hamstring har du der BR. HS, exe

På mine 60 dager played kriger har jeg brukt battlestands i ca 10min.

Ser noen levle til 70 på det med ipm overpower.

 

Hvorfor skal han bruke pumml på en hunter? Hvis han nettopp har blitt trappet, for så å bruke intercept igjen, har han sikkert ikke så mye rage igjen heller. Husk at owerpower bare koster 5 rage, men går grei skade.. Spesielt når han ikke har andre alternativer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...