Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har jo klaget flere ganger på sosial angst vedrørende guild/grupper og andre sosiale hendelser.

 

De alternativene jeg kan se for meg er å finne en klasse som kan soloe alt content fra Pandaria på relativt høy vanskelighetsgrad, random pvp, farming/AH goldmining.

Worldquesting i lengre tid vil nok få enhver person til å stange i veggen.

Lenke til kommentar

Nei. Jeg liker WoW. Bare ikke andre folk i WoW. Trenger ikke å spille på "din måte" eller noen andre sin måte.

 

Noen ganger når jeg kjører dungeon tool, skulle nesten tro jeg spiller med bots, de sier ingenting.

 

Jeg tror du bare trenger en hjelpestart for å komme i gang så er det gjort, TBH :p

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Skjønner at man kan bli litt fort lei om man ikke vil spille med andre, for da forsvinner jo en stor del av spillet enten det er dungeons/raid eller pvp. Liker du å grinde bytex? Du kan jo i så fall ha gullfarming og spider mount som et mål. Da har du endel å gjøre fremover. Jeg husker jeg gikk inn for å farme gull til en god del tokens i et par måneder før Legion, og det var overraskende interessant å teste forskjellige metoder for å skaffe seg mye gull.

 

Det er bekreftet at det er en bad-luck protection. At det går på /played derimot, er riktig at det ikke gjør. Det må rett og slett gå etter hvor mye du har gjort hvor muligheten til å få legendary er tilstede.

 

Det er vel nettopp bekreftet at det ikke er noe bad-luck protection, som Gurglemuffin sier. Jo mer du spiller spillet jo større sjanse er det å få en legendary, men ja, dessverre ikke noe bad-luck protection. Skal du ta igjen folk som er griseheldig så må du være like heldig :)

Lenke til kommentar

Det er vel nettopp bekreftet at det ikke er noe bad-luck protection, som Gurglemuffin sier. Jo mer du spiller spillet jo større sjanse er det å få en legendary, men ja, dessverre ikke noe bad-luck protection. Skal du ta igjen folk som er griseheldig så må du være like heldig :)

Hvor er dette "bekreftet"?

 

Spol til 7:35

https://youtu.be/KE0Wr9Hdrdw

 

Her sitter Game Director som forteller at det er ett system for ekstrem uflaks. Men det er jo fortsatt RNG så det er klart man må være heldig for å få legendary.

Lenke til kommentar

Ion sa jo i siste Q&A at det ikke var noe sånt. Det var bare rett og slett fullstendig random.

Det er jo klart at jo mer man gjør, dess større er sjangsene, men sånn er det med alt.

 

Edit:

https://www.twitch.tv/warcraft/v/94908250

Ca 00:24

Usikker på hvilken del du referer til, da 00:24 som du skriver er før videoen faktiskt starter. Men iogmed at det er samme videoen som jeg har linket til over i min forrige post, så lurer jeg på om du rett og slett ikke har fulgt nøye nok med på hva han sier?
Lenke til kommentar

 

Ion sa jo i siste Q&A at det ikke var noe sånt. Det var bare rett og slett fullstendig random.

Det er jo klart at jo mer man gjør, dess større er sjangsene, men sånn er det med alt.

 

Edit:

https://www.twitch.tv/warcraft/v/94908250

Ca 00:24

Usikker på hvilken del du referer til, da 00:24 som du skriver er før videoen faktiskt starter. Men iogmed at det er samme videoen som jeg har linket til over i min forrige post, så lurer jeg på om du rett og slett ikke har fulgt nøye nok med på hva han sier?

 

 

00:24:24 - Question: How does the bad luck protection for legendaries work? Right now I feel like the system is time based only. Does it reward player activity?

 

0024:44 - There's no time component to it. Mostly and honestly it is just random. If you got a legendary, you got lucky. 

Lenke til kommentar

Det har da vel aldri vært tvil om at det er random drop, såkalt RNG? Det har vi visst hele tiden.

 

Poenget er at det ligger ett system i bunn, som da på en eller annen måte skal hjelpe mot veldig uflaks. Jeg trodde det var dette dere diskuterte om faktisk var der eller ikke. Noe det altså skal være, ifølge Ion.

Lenke til kommentar

Jeg bare quoter meg selv, da vi tydeligvis fortsatt er på samme sted i diskusjonen som før dette innlegget.

Det har da vel aldri vært tvil om at det er random drop, såkalt RNG? Det har vi visst hele tiden.

 

Poenget er at det ligger ett system i bunn, som da på en eller annen måte skal hjelpe mot veldig uflaks. Jeg trodde det var dette dere diskuterte om faktisk var der eller ikke. Noe det altså skal være, ifølge Ion.

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Det var vel snakk om at det var en feil i spillet ved release.

Alså.

De som hadde fått sin første legendary hadde vesentlig større sjanse på å få sin andre enn at folk fikk sin første.

Dette skal ha blitt rettet opp for lenge siden.

 

Men om jeg quoter Sending! korrekt så blir det slik.

Du spiller og spiller men får ingen legendary. Da skal det starte en event som gir det større og større sjanse på å få den legendaryen.

Nesten som Arena og dampening om man vil.

Lenke til kommentar

Det "bad luck protection" systemet som enkelte hevder er på plass har jo nå vist seg å ikke være noe annet enn "jo mer du spiller, jo større sjangs har du" - som ikke er noe system i det hele tatt. Det finnes jo ikke noe som gjør at sjangsene dine øker annet enn rein statistikk. 

Det er det som er hele poenget mitt, og i tillegg blei jo det bekrefta av den nye game directoren i siste Q&A. 

Igjen: 

 

"Mostly and honestly it is just random. If you got a legendary, you got lucky"
Endret av Gurglemuffin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...